וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: שחקן אלבני חבט בפניו של שחקן יריב ועלול להישלח לשנתיים מאסר

4.6.2020 / 10:31

תקרית חמורה בליגה הקרואטית. חלוץ אוסייק, ארוס גרזדה, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא שולח אגרוף לפניו של חלוץ רייקה אחרי משחק גביע בין הקבוצות: "הוא לא הפסיק לקלל אותי, הייתי עצבני"

פלייר ארוס גרזדה שחקן אוסייק שולח אגרוף לפניו של חלוץ רייקה/צילום מסך

ארוס גרזדה, חלוצה האלבני בן ה-25 של אוסייק הקרואטית, עלול להישלח למאסר של שנתיים, אחרי שחבט בפניו של שחקן יריב. לאחר המשחק בין קבוצתו לבין רייקה במסגרת הגביע הקרואטי לפני מספר ימים, שנגמר ב-2:3 דרמטי במיוחד לזכותה של רייקה, ניגש גרזדה לחלוץ היריבה אנטוניו צ'ולאק, שאף כבש את אחד השערים של קבוצתו, ושלח אגרוף לפניו. לצערו של האלבני, הוא נתפס על חם במצלמות האבטחה.

מיד לאחר המקרה הוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה המקומית, שם נחקר על האירועים האלימים. לא ברור עדיין אם בקרואטיה יפתחו נגדו בהליכים משפטיים, אך הוא צפוי לספוג עונש קשה מאוד: על פי החוק של ההתאחדות הקרואטית, שחקן שנמצא אשם בתקיפה של שחקן יריב, עלול להישלח למאסר של בין 6 חודשים ל-24 חודשים, ולספוג הרחקה של שנתיים מהמגרשים.

"אני כל כך מצטער על מה שקרה", אמר האלבני לאחר התקרית. "הייתי מאוד מתוסכל לאחר ההפסד לרייקה וכנראה שלא הצלחתי לשמור על איפוק. הייתי עצבני מאוד, במיוחד אחרי שקיללו אותי והעליבו אותי. צ'ולאק לא הפסיק לקלל אותי לאורך כל המשחק והפנה לעברי גם קללות בעלות רקע גזעני. גם לאחר המשחק כשהייתי על האוטובוס עם יתר החברים הוא המשיך. אני מתגורר בקרואטיה הרבה שנים, אני משלם מיסים וחי על פי החוק, לכן אני לא חושב שמגיע לי שיתנהגו אליי בצורה כזו. אני מתכוון לנקוט בכל הצעדים המשמעתיים האפשריים כדי לשמור על הכבוד שלי".

לא מדובר בתקרית הראשונה שבה היה מעורב גרזדה. לפני שהגיע לאוסייק, הוא שיחק בריינג'רס, שרכשה אותו מאוסייק בשני מיליון ליש"ט. הוא לא הרשים כלל בקבוצתו של סטיבן ג'רארד ולמעשה שיחק 13 משחקים בלבד. הוא כנראה ייזכר בעיקר הודות לתקרית שבה היה מעורב כשירק על שחקן יריב במהלך אחד ממשחקי קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully