וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו טעות: קילל ותקף לוחם MMA באמצע הרחוב - וסיים בבית חולים

3.6.2020 / 13:15

לא סתם הסרטון הזה צבר למעלה מ-10 מיליון צפיות בתוך כמה ימים: אזרח אמריקאי חשב שהוא מצא פראייר, וכמעט שילם על כך בחייו. צפו

מכות באמצע הרחוב בווירג'יניה/צילום מסך

אם יש לכם טוויטר, יש סיכוי לא רע שנתקלתם בווידאו שנמצא ממש כאן למעלה (וגם למטה). בסרטון, שעלה לפני מספר ימים וצבר תוך רגע למעלה מ-10 מיליון צפיות, נראים שני גברים מחליפים מהלומות באמצע הרחוב. מצד אחד ניצב בחור כחוש ורזה עם משקפיים, ומצד שני בחור גדול למדי, ללא חולצה.

אם היינו צריכים להמר על זהות המנצח לפני שראינו את הסרטון, סביר להניח שהיינו שמים את כספנו על הבחור הגדול ללא החולצה, אלא שלצערו הרב, היריב שהוא בחר לעצמו מתמחה ב-MMA (אומנויות לחימה משולבות).

ג'סטין טאוסנד, שצילם את הסרטון מחלון ביתו שבריצ'מונד, וירג'יניה, הסביר את השתלשלות האירועים: "הבחור עם המשקפיים חזר לביתו וככל הנראה החנה את הקורקינט שלו במקום אסור. לפתע הגיע הבחור ללא חולצה, שהיה נראה עצבני מאוד. הוא החל לקלל את הבחור עם המשקפיים ועל הדרך הוא השתמש בכל קללה גזענית שנמצאת בלקסיקון".

"מיד לאחר מכן, הם נעמדו מול השני והחלו להחליף מהלומות. ליתר דיוק, אחד מהם זרק מהלומות והשני רק ספג. בשלב מאוחר יותר אותו בחור ללא חולצה שספג מכות חזקות הזדקק לטיפול רפואי בבית חולים והוא אף תושאל על המקרה בתחנת המשטרה. בסופו של דבר, הוא שוחרר ללא תיק פלילי, אך עם כאבים חזקים.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully