וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אחרי כמה ימים של סבל - זה מה שמצא הבחור המסכן הזה באוזן שלו

3.6.2020 / 0:02

גולש ברדיט השאיר את כולם מזועזעים עד עמקי נשמתם כשחשף תמונה של מה שהצליח לבסוף להוציא מהאוזן הסתומה שלו. זהירות: התמונה קשה מאוד לעיכול ותדיר שינה מעיניכם

ShutterStock

בסרטון: מצאנו שימוש אחד לא מזיק במקלות אוזניים

קוראים מבועתים נותרו מחוסרי שינה לאחר שנחשפו לסיפורו של אלמוני על אוזנו הסתומה. הבחור שיתף את הגולשים ברדיט בניסיון הממושך שלו לשלוף שעווה שסתמה את האוזן שלו - ואת מה שגילה כשהצליח לבסוף לעשות זאת. ואת המשך הקריאה אנחנו ממליצים רק לבעלי קיבה חזקה.

האלמוני סיפר כיצד התעורר באמצע הלילה ומיד הרגיש שמשהו לא בסדר באוזן שמאל שלו. זה לא כאב לו אך מה שזה לא יהיה גרם "לרעש פיצוח חזק" כל כמה שניות, דבר שבעבר לא חווה כשהצטברה לו שעווה באוזן. הוא הכניס פד כותנה עם מעט שמן זית לשם כדי לרכך את השעווה, והרעש המתפצפץ הוחלף ב"צליל טיקטוק קל" שהקשה עליו להירדם. בסופו של דבר הרעש נעלם והוא הצליח להירדם שוב, אך תחושת האי נוחות המשיכה ללוות אותו גם בימים הבאים. הוא המשיך לנסות להסיר את השעווה בעצמו בכל מחיר. הוא הכניס בעדינות מים לאוזן, ניסה שוב לרכך את השעווה בשמן ואפילו השתמש בפינצטה - מה שלדבריו בדיעבד הוא לא היה צריך לעשות מאחר שזה היה עלול לגרום לנזק. כל השיטות הללו לא הצליחו להוציא את השעווה מאוזנו, אך בסוף זה קרה.

ניקוי אוזניים. ShutterStock
מה היה לו שם בפנים? תכף תגלו/ShutterStock

הוא כתב: "שוב לטיפשותי שיחקתי עם פינצטה באוזן, כשהצלחתי סוף סוף לתפוס את השעווה. נרגש, הוצאתי אותה ורציתי להסתכל על מה שהאוזן שלי זה עתה הולידה לעולם. לחרדתי, הסתימה באוזני השמאלית לא נגרמה בידי שעוות אוזניים, אלא על ידי מה שנראה כמו סוג של עש זעיר. היצור הזה הצליח איכשהו להיכנס לי לאוזן בשעה שתיים בלילה, העיר אותי ולא הצליח לצאת מהאוזן שלי בגלל פד הכותנה שהכנסתי פנימה. אני עדיין מנסה לעבד את העובדה שהיה לי עש מת בתוך האוזן במשך חצי שבוע".

עש נתקע לבחור באוזן. Reddit, צילום מסך
זה שעווה? זה שאריות של מקל אוזניים? לא! זה עש קטן/צילום מסך, Reddit

האלמוני זעזע עוד יותר את הקוראים כשפרסם תמונה של היצור שנשלף מאוזנו. "מעולם לא הגבתי ככה לסיפור שקראתי. צמרמורות, ידיים ורגליים מיוזעות, רפלקס הקאה, עיניים דומעות ועוד... לא הצלחתי לעכל את זה". אחר אמר: "אני לא הולך לישון שוב לעולם" ואדם שלישי הוסיף מחשבה אפילו מטרידה יותר: "חכה עד שהביצים יבקעו". לילה טוב לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully