וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית רשת שצילמה עצמה רוקדת בתחפושת נזירה קיבלה איומים ברצח ומפחדת לצאת מהבית

4.6.2020 / 0:02

יאנה סיפרה שקיבלה מספר איומי רצח לאחר שפרסמה סרטון שלה רוקדת בתור "נזירה שובבה". מאז היא פוחדת לצאת מהבית ומנצלת את המסיכות הרפואיות כדי להסתובב ברחוב בלי שיזהו אותה

https://www.instagram.com/websamka/

בווידאו - הסרטון שיצר את המהומה

אושיית רשת רוסייה העונה לשם "יאנה" סיפרה כי לאחר ששיתפה סרטון שלה רוקדת בבגדי נזירה, היא קיבלה הודעות קשות ביניהן גם איומים על חייה ואפילו הודעה קולית מאוד אכזרית לשמיעה. עד לפני שבועים יאנה זכתה לאהדה רבה ברשת וגייסה לעצמה בעזרת מעט מאוד פוסטים 60 אלף עוקבים באינסטגרם. כל זה השתנה כששיתפה סרטון שלה - לא נועז במיוחד - רוקדת כנזירה ולחצה על כמה נקודות רגישות אצל העוקבים שלה.

לצד הסרטון היא כתבה: "הייתם רוצים שהסבתא הדתייה הזו תאהב אתכם?". יותר מ-220 אלף איש צפו בסרטון ומיד אחריו החלה יאנה לקבל הודעות מאיימות שנשלחו לחשבונה. היא סיפרה: "אנשים מאיימים עליי מחשבונות אינסטגרם מזויפים, לרוב בכתב, אבל הייתה גם הודעה קולית, הודעה ארוכה מאוד. עוד לא תקפו אותי ברחוב, אבל אני משתדלת לא לצאת הרבה וכשאני יוצאת אני חובשת מסיכת פנים".

View this post on Instagram

?

A post shared by ✨ Y A N A ✨ (@websamka) on

לפעמים היא גם שוטרת

יאנה סיפרה כי דיווחה למשטרה על האיומים שקיבלה והוסיפה: "אני מחכה לשיחה מהמשטרה כדי לדון בפרטים. הם עוד לא יצרו איתי קשר בנושא". מעריציה מיהרו להביע תמיכה. אחד כתב: "אל תשימי לב לשונאים. את מדהימה". משתמש אחר פחות הראה התלהבות: "סתם עוד בימבו במדי נזירה. אף אחד לעולם לא יתעניין בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully