וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכתרה כ"ספורטאית הכי סקסית בעולם", והתנערה מהתואר

26.5.2020 / 7:41

אליסה שמידט, הגרמנייה היפהפייה, רצת 400 מטר וכוכבת אינסטגרם, טרם הגיעה להישגים משמעותיים בקריירה אבל כבר זכתה בתואר שהתייחס ליופייה החיצוני: "לא יודעת למה קיבלתי את זה. הספורט לפני הכל"

אליסה שמידט, מתוך חשבון האינסטגרם שלה/INSTGRAM/alicasmd

בווידאו: הסייף היפני שהפך לשליח אוכל בזמן הקורונה

אליסה שמידט, האצנית הגרמנייה, הוכתרה בעבר לא פעם בתור "הספורטאית הסקסית בעולם" בזכות יופייה הבולט וחזותה החיצונית. שמידט בת ה-21, שקיוותה להיכלל בנבחרת האתלטיקה הגרמנית למשחקים האולימפיים בטוקיו, זוכה לפופולריות גדולה ברשתות החברתיות, בוודאי ביחס לעובדה שטרם הגיעה להישגים משמעותיים בקריירה הקצרה שלה, ויש לה כבר למעלה מ-800 אלף עוקבים באינסטגרם.

הסיבה די ברורה: הרצה הגרמנייה ל-400 מטר בהחלט יפהפייה, בעלת רגליים ארוכת ושיער בלונדיני חלק, ונוהגת להעלות לחשבון שלה תמונות שלה במדי אימון מינימליים. עם זאת, אחרי שהוכתרה על ידי מגזין אוסטרלי כ"הספורטאית הכי סקסית בעולם", היא לא אהבה את זה.

"אני לא יודעת למה קיבלתי את התואר הזה", היא אמרה, כשהיא טוענת שזה שולי מבחינתה: "ברור שהספורט מגיע לפני הכל. יש אלפי נשים שנראות טוב באינסטגרם, אבל זה שיש לך הרבה עוקבים לא הופך אותך למעניין. מבחינתי מה שחשוב זה רק ספורט תחרותי".

עוד בוואלה!

השחיינית הרוסייה ממשיכה "לככב בבריכה", וקיבלה הצעה מ"שחקן יובנטוס"

לכתבה המלאה
אליסה שמידט ונבחרת גרמניה שליחות 400 מטר. GettyImages
חוגגת עם חברותיה לנבחרת. שמידט/GettyImages

שמידט, שכבר חתמה על הסכם חסות עם חברת פומה, הייתה חלק מהנבחרת הגרמנית שזכתה במדליית כסף ב-400 שליחות באליפות אירופה לנוער ב-2017, בשנת 2019 באליפות אירופה עד גיל 23 הנבחרת זכתה בארד, וכאמור, היא קיוותה לשפר את הישגיה האישיים ולנסוע לטוקיו לפחות כמחליפה בנבחרת - אבל כעת הכל נדחה, לאור משבר הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully