וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיינית הרוסייה ממשיכה "לככב בבריכה", וקיבלה הצעה מ"שחקן יובנטוס"

24.5.2020 / 7:32

על רקע הסגר ודחיית המשחקים בטוקיו, אלופת העולם יוליה אפימובה זונחת את האימונים, מתרכזת בטיפוח מעריצים מהבריכה - וקיבלה הצעות חיזור משלל ספורטאים

האינסטגרם של יוליה אפימובה

כמו לא מעט ספורטאים אולימפיים, גם השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה גילתה לאחרונה שכל תוכנית האימונים שלה השתנתה בעקבות מגיפת הקורונה, שדחתה את המשחקים האולימפיים בטוקיו בשנה לקיץ 2021. אפימובה גילתה שכל ההכנות שלה היו לחינם בעקבות הדחייה, ובשבועות האחרונים היא ממשיכה להעלות תמונות שלה מהבריכה - אבל לא שוחה, אלא משתכשכת במים בביקיני.

הרוסייה, 28, שזכתה בשש מדליות זהב באליפויות עולם בסגנון חזה, העלתה לאחרונה תמונות שלה מהבריכה שלה בלוס אנג'לס, והודתה שהיא עלתה כמה קילוגרמים מיותרים בעקבות הבידוד. "הסגר עשה את שלו", כתבה בחיוך, והוסיפה אימוג'י של חזיר.

השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה. חשבון האינסטגרם של יוליה אפימובה, צילום מסך
השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של יוליה אפימובה
השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה. חשבון האינסטגרם של יוליה אפימובה, צילום מסך
השחיינית הרוסייה יוליה אפימובה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של יוליה אפימובה

יש לציין כי בתחילת תקופת הקורונה היא העלתה סרטון אחר שהפך לוויראלי, כשהראתה איך היא מתאמנת בבית שלה על שחייה - בלי מים - בביצוע שסחט תגובות נדהמות ממאות אלפי עוקביה. היא הודתה שהיא עדיין מתכננת להסתער על מדליית הזהב בטוקיו (עד עתה יש לה שתי מדליות כסף ואחת מארד), אבל גם הבהירה שהתוכניות שלה השתנו: "המטרה היא להמשיך לשחות עד טוקיו, אבל עכשיו אני כבר לא יודעת אם אוכל להמשיך אחרי המשחקים בשנה הבאה".

אפימובה בסט אימונים מדהים

View this post on Instagram

✌???

A post shared by Yuliya Efimova (@pryanya93) on

כאמור, התמונות האחרונות שלה קנו לה לא מעט מעריצים - כולל כמה מפורסמים. "אני לא רוצה לחשוף סודות", אמרה על הפניות שקיבלה, "אבל זה המון שחקני הוקי, שחקני טניס, אתלטים, וכן, גם כדורגלנים, ולא מקבוצות מרוסיה... אולי מיובנטוס...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully