וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: קבוצות ב-NBA פועלות לדחיית הדראפט לאוגוסט"

על פי דיווחים בארה"ב, הקבוצות מבקשות מהליגה לקיים את הדראפט לא לפני 1 באוגוסט, וזה עשוי לשרת את מכבי תל אביב. האם גם אולימפיאדת 2021 בסכנה?

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

כדורגל

* קארים בנזמה החל מכירה פומבית באינסטגרם שלו, במטרה לגייס כסף עבור בית חולים בפריס. החלוץ הצרפתי העמיד למכירה חולצה של ריאל מדריד עם חתימתו, כשהמחיר כרגע עומד על 720 יורו והמכירה תסתיים בעוד יומיים.

* פריס סן ז'רמן ערכה מחווה לצוותים הרפואים באמצעות הסבת השלטים על גבי הכניסות לפארק דה פראנס לשמות הארגונים והיוזמות להם תרם המועדון במהלך התקופה האחרונה.

* התאחדות הכדורגל הסקוטית הודיעה על דחיית כל המשחקים לפחות עד 10 ביוני. העונה בסקוטלנד נעצרה ב-13 במרץ ואמורה הייתה להתחדש בסוף החודש הזה, אבל בישיבת ההתאחדות אמש הוחלט על הארכת התקופה לצורך התמודדות עם משבר הקורונה.

* ג'ובאני מלאגו, יו"ר הוועד האולימפי של איטליה, הודיע כי האיסור על קיום אימוני ספורט יימשך לפחות עד 27 באפריל. המשמעות: קבוצות הסרייה A שמושבתות כבר כחודש, לא יוכלו לחזור לשחק בתחילת מאי, כך שהיעד הכי אופטימי כרגע הוא סוף מאי.

כדורסל

* על פי דיווחים בארה"ב, קבוצות רבות ב-NBA מתאחדות כדי לשכנע את ראשי הליגה לדחות את תאריך הדראפט, שמתוכנן כרגע ל-25 ביוני, ולקיימו לא לפני 1 באוגוסט. כידוע, בדראפט אמור להיבחר גם דני אבדיה, שחקנה של מכבי תל אביב, כך שדחייה כזו תשאיר אותו אצל הצהובים במקרה שהיורוליג תחודש בזמן הזה.

* ליגת ה-NBA תעביר לשחקניה את שכרם המלא ב-15 באפריל, כך מדווחים בארה"ב. הליגה עדיין במגעים עם ארגון השחקנים בנוגע לקיצוצי השכר, אבל זה עשוי לקרות בתאריך תשלום המשכורות הבא: 1 במאי.

ענפים נוספים

* על פי ESPN, ליגת ה-XFL השביתה את כל מערכיה ולא מתוכננת לחזור גם ב-2021. הליגה שהקים וינס מקמהן ב-2001 במטרה לשלב את עולם הפוטבול עם עולם ההיאבקות, חזרה לפעילות אחרי 19 שנה, אבל כעת נראה שזה הסוף.

* יו"ר הוועדה המארגנת של אולימפיאדת טוקיו לא משוכנע שהמשחקים יתקיימו כמצופה ב-2021. כזכור, האולימפיאדה נדחתה בשנה והתאריך החדש שנקבע הוא 23 ביולי 2021, אבל טושירו מוטו מודה: "אנחנו לא בעמדה שבה אנחנו מסוגלים לתת תשובות ברורות כרגע. אני לא יודע אם הכול יהיה תחת שליטה ביולי הבא".

כאשר נשאל לגבי אלטרנטיבות, אמר מוטו: "במקום לחשוב על תוכניות חלופיות, אנחנו צריכים למקד את כל כוחנו במצב הקיים. האנושות צריכה לאחד את כל הבינה והטכנולוגיה שלה כדי לעבוד קשה ולמצוא פיתוחים, תרופות וחיסונים לקורונה". על פי הערכות ביפן, דחיית האולימפיאדה תגרור הפסדים של 2 עד 6 מיליארד דולרים, אבל מוטו טען: "עדיין מוקדם לקבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully