וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "ישראל היא אחת המדינות הבטוחות בעולם בתקופה הזו"

סנטר מכבי תל אביב מסביר למה לא חזר לארצות הברית בזמן משבר הקורונה, מספר כיצד הוא לומד תורה בזום ומודה: תכננתי לפרוש בהפועל ירושלים

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות לניצחון הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

רבים מהזרים האמריקאים בליגת העל בכדורסל עזבו את ישראל בזמן משבר הקורונה, אבל אמארה סטודמאייר הוא לא אחד מהם. בראיון שהעניק ל"ג'רוזלם פוסט" מסביר סנטר מכבי תל אביב מה עמד מאחורי ההחלטה.

"נהדר להיות כאן בתקופה הזו", אמר. "ישראל הקדימה את רוב מדינות העולם והנחתה על בידוד ביתי לפני כולם. אנחנו לא יכולים ללכת לים, אבל בתי המרקחת והסופרמרקטים פתוחים. כולם הולכים עם מסיכות ושומרים על ריחוק חברתי. אני חושב שישראל היא אחד המקומות הכי בטוחים בעולם עכשיו, בטוח שבטופ 10".

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
מעביר את הזמן בנעימים בישראל. אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

סטודמאייר סיפר גם על התקרבותו ליהדות, שנמשכת גם בימי הקורונה. "אני משתתף בשיעורי תורה בזום ומצליח ללמוד קצת. בשאר הזמן אני מבלה עם בני משפחתי וילדיי, מבשל אוכל כשר, כמובן, ומשתדל להעביר את הזמן בתחושות נעימות".

כמו כן, סיפר סטודמאייר על היחסים המורכבים עם הפועל ירושלים, בה היו לו אחוזי בעלות עד שהצטרף למכבי תל אביב. "רכשתי אחוזים בשנת 2012, אבל עכשיו אני משחק אצל היריבה הגדולה שלה. זה קונספט מעניין. האמת היא שרציתי לסיים את הקריירה בירושלים, אבל זה לא הסתדר מבחינה חוזית. עכשיו אני לא יכול להיות מעורב בקבוצה כמו שרציתי, לפחות עד הפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully