וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשתו של רושטו רצ'בר הפרה את הוראות הבידוד והדביקה אותו"

בספרד נטען כי אישיל רצ'בר לא נשארה בבידוד אחרי חזרתה מארה"ב ושוער העבר סבל יותר מהקורונה בגלל העישון הכבד. הגולשים זעמו ואישיל הגיבה: "לא אכפת לי לעבור את הלינץ', העיקר שיחלים". רושטו צפוי להשתחרר בימים הקרובים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

רושטו רצ'בר, שוער העבר האגדי של נבחרת טורקיה, עדיין מאושפז בבית החולים בגלל מחלת הקורונה. מצבו טוב, כך על פי הודעת בית החולים, וגם רעייתו אישיל הגיבה לדיווחים המוטעים והבהירה: "לשמחתנו, הדיווחים על היותו במחלקת טיפול נמרץ לא היו נכונים. המצב משתפר, הוא בחדר רגיל וזוכה לטיפול טוב. אני מקווה שיהיה טוב יותר, תודה לכולם על הדאגה".

גם רופאו של שוער העבר בן ה-46 סיפר כי מצבו משתפר, הוא היה בקומה נפרדת המיועדת לחולי קורונה (ולא בטיפול נמרץ) וכי הוא מעריך ש"יוכל להשתחרר בימים הקרובים".

שוער העבר הטורקי רושטו רצ'בר. GettyImages
הדיווחים לא היו נכונים. רושטו רצ'בר/GettyImages

בינתיים, בטורקיה דווח כי עישון כבד הוא זה שהוביל לקשיי הנשימה ולאשפוזו של רושטו בגלל הקורונה, ובספרד נטען כי מי שהדביקה אותו במחלה היא לא אחרת מאשר אשתו, שלא השלימה את 14 ימי הבידוד שלה אחרי חזרתה מארה"ב.

ברשתות החברתיות תקפו את אישיל על כך, שהסבירה תחילה כי יצאה מהבידוד כדי לקחת את בתה לרופא, והיא הגיבה בפנייה לבעלה המאושפז: "לא אכפת לי לעבור לינץ', העיקר שתחלים. אנחנו יודעים את האמת. אתה חייב להתאושש בזכות האהבה האינסופית לה אתה זוכה. וירוס כזה לא יכול לנצח אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully