וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פאולו דיבאלה וחברתו גילו שהם עדיין חולים בקורונה, ולא מבינים איך

בת זוגו של כוכב יובנטוס הודיעה: הבדיקה שוב נמצאה חיובית. מריה שראפובה פרסמה את מספר הטלפון שלה וביקשה "צרו קשר", התרומה הגדולה של צ'אבי, הטרגדיה של המתאגרף הבריטי

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* חלוצה הארגנטינאי של יובנטוס, פאולו דיבאלה, גילה שהוא עדיין חולה בקורונה אחרי שהבדיקה שלו שוב נמצאה חיובית - על אף שלפני מספר ימים הכריז שהבדיקות שלו יצאו שליליות. דיבאלה חזר לבידוד בביתו יחד עם חברתו, אוריאנה סבאטיני. לדבריה, "ב-21 במרץ עשיתי בדיקה עם החבר שלי והיא הייתה חיובית. שלושה ימים אחרי זה עשינו עוד בדיקה והיא יצאה שלילית, אבל הייתה בדיקה שלישית והיא שוב הייתה חיובית. עדיין יש לי קורונה, לא יודעת איך זה עובד, ולמה זה קרה". לדבריה, השניים חשבו שדיבאלה נדבק מחברו ליובנטוס דניאלה רוגאני, אבל כבר עברו מאז יותר מ-15 ימים. "אני רק יכולה להגיד שבשבועיים האחרונים לא יצאנו מהבית", אמרה, כשהיא מתקשה להסביר איך ומאיפה נדבקו.

פאולו דיבאלה ובת זוגו. חשבון הטוויטר של דיבאלה, צילום מסך
מה קורה? דיבאלה וסבאיטיני/צילום מסך, חשבון הטוויטר של דיבאלה

* צ'אבי, קשרה המפואר של ברצלונה וכיום מאמן אל סעד הקטארית, תרם יחד עם רעייתו נוריה סכום של מיליון יורו למרפאה בברצלונה שגייסה כספים לצורך רכישת ציוד רפואי לצוותים ולחולים בעת משבר הקורונה.

* דניאל מאלדיני, שחקנה בן ה-18 של מילאן שחלה בקורונה יחד עם אביו פאולו שהיה קפטן המועדון בעבר ומשמש כיום כמנהל הטכני, הודיע כי החלים. "עברתי את זה", אמר אמש בשידור חי בו ענה על שאלות באינסטגרם. "אני בסדר, אין לי תסמינים וחזרתי להתאמן באופן אישי בבית".

* דניס לה סן, נשיא ברסט המדורגת במקום ה-14 בליגה הצרפתית הבכירה, סבור כי "לא ניתן לדמיין" חזרה לפעילות העונה. "לא אקח את השחקנים שלי לפריס במאי או יוני, הסיכונים גדולים מדי", אמר. "מנקודת מבטי, העונה הזו גמורה. תהליך היציאה מהמשבר הזה יהיה ארוך והדרגתי. לא נוכל לנוע בחופשיות. הכדורגל לא חשוב כרגע, לאיש אין חשק להיכנס לאצטדיונים ומשחקים ללא קהל לא מרגשים אף אחד. הפן הכלכלי זה דבר אחד, אבל הבריאות חשובה הרבה יותר".

* אנדרלכט הבלגית עדיין לא הצליחה להגיע להסכם עם שחקניה בנוגע לקיצוץ. השחקנים הסכימו לוותר על משכורות חודש אפריל, אבל נדרשו לוותר גם על חלק מסוים ממענק החתימה שלהם וסירבו. הקפטן וינסנט קומפני, שהחל את העונה כמאמן-שחקן, הציע לשלם מכיסו את הפרשי אותם מענקים לשחקנים, אבל גם זה לא תרם עד כה להשגת הסכם.

* כמו לא מעט קבוצות בעת משבר הקורונה, גם בטיס אפשרה לאצטדיון שלה לעבור הסבה והוא ישמש כעת כמרכז לוגיסטי לייצור והפצת מסכות לטובת הצוותים הרפואיים. כ-200 מתנדבים נרתמו למשימה ויעבדו עם מכונות הדפסה בתלת מימד שנתרמו על ידי המועדון.

עוד בוואלה!

הליגה האיטלקית והליגה האנגלית גונזות את התוכנית לחזור בתחילת מאי

לכתבה המלאה

כדורסל

* ב-NBA שוקלים אפשרות לבטל את עונת 2019/20, כשהדיונים כרגע עוסקים בעיקר בפן הכלכלי של החלטה כזו ולא באופציית חידוש העונה. לידיעה המלאה

* שמס צ'רניה, מכתבי ה-NBA הבכירים בארה"ב, דיווח כי הנהלת הליגה הגישה לארגון השחקנים הצעה לקיצוץ של 50 אחוזים מהשכר החל מ-15 באפריל. ההצעה הנגדית של ארגון השחקנים הייתה קיצוץ של 25 אחוזים, החל מאמצע חודש מאי.

* ליגת הנשים באיטליה בוטלה באופן רשמי אמש יחד עם הליגה השנייה, לאור משבר הקורונה המתמשך. ההחלטה הזו הותירה את שתי ליגות הגברים הבכירות, כליגות הכדורסל היחידות שעדיין לא נסגרו בארץ המגף.

ענפים נוספים

* ימי הבידוד לא פשוטים עבור כולנו, אבל יש כאלה שלוקחים את זה צעד קדימה, כמו מריה שראפובה. הטניסאית שפרשה לפני כחודש וחצי בגיל 32, אחרי חמש זכיות בטורנירי גרנד סלאם, השעייה בגלל שימוש בתמריצים ועוד כהנה וכהנה פרשות, פנתה אמש לעוקביה ברשתות החברתיות והציעה להם לשלוח הודעות, שאלות ותהיות לטלפון הפרטי שלה (המספר מצורף בציוץ למעלה). שראפובה פרסמה את המספר ואמרה בסרטון המצורף: "אחרי השאלות באינסטגרם, החלטתי שאני רוצה עוד קשרים. חלק גדול מזה נובע מהבידוד בו אנחנו נמצאים, מהריחוק החברתי שכולנו שותפים לו. אני רוצה שתגידו לי מה אתם חושבים, המספר שלי מצורף וכולכם יכולים לשלוח לי הודעות. זה יגיע לטלפון אותו אני מחזיקה. תסמסו לי וחכו לתגובה, אני ממתינה".

* המתאגרף הבריטי אנתוני יארד, שאביו מת לפני כמה ימים לאחר שחלה בקורונה, איבד גם את סבתו בגלל המגיפה העולמית. "אבא שלי ואמא שלו הלכו לעולמם בהפרש של ימים, זה רציני!", כתב יארד בטוויטר והתחנן: "אנשים עדיין יוצאים שלא לצורך. אני מבין שיש דעות שונות לגבי הנגיף הזה, אבל זה לא שווה את סיכון החיים שלכם ושל אחרים. בבקשה תישארו בבית".

* בהודעה של ארגון הטניס האמריקאי נכתב כי "עדיף לא לשחק כרגע". הארגון שאחראי על אליפות ארה"ב הפתוחה שכרגע מתוכננת עדיין ל-31 באוגוסט, קרא לשחקנים האמריקאים "להיות סבלניים לגבי החזרה למגרש ולהסתפק בטניס בבית".

* כוכב הבייסבול ג'סטין ורלאנדר התייצב ליד בת זוגו קייט אפטון והודיע שיתרום את המשכורת שלו בחודשים הקרובים לגופי צדקה שונים במאבק במגיפת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully