וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע בו דיירי "האח הגדול" קנדה מתבשרים שבשל הקורונה התוכנית מסתיימת מוקדם - ללא זוכה

5.4.2020 / 0:11

למרות שבבית ישנם עוד 12 דיירים, הפקת התוכנית הודיעה להם שבשל נגיף הקורונה וההחלטה לסגור את כל העסקים הלא חיוניים, צילומי העונה מסתיימים, הם חוזרים לבתיהם והפרס של הזוכה יתרם לארגונים שנלחמים בנגיף. הדיירים הגיבו בבכי ובהלם

מודחי "האח הגדול" 2020 בוחרים בזוכה שלהם בריאליטי

בווידאו - מודחי האח הגדול 2020 בישראל בוחרים בזוכה של העונה

בזמן שאצלנו הפקת "האח הגדול" החליטה למרות התפרצות נגיף הקורונה להמשיך כרגיל את צילומי העונה, שהסתיימה אמש בניצחון של תקוה, העונה השמינית של "האח הגדול קנדה" (BBCAN) הגיעה לסיומה המוקדם ביום רביעי האחרון, והמתמודדים קיבלו את הבשורה בצורה אמוציונאלית במיוחד. על אף שנחשף כבר בשבוע שלפני כי העונה תתקצר בגלל הקורונה, הצופים זכו לחזות בתגובה המרגשת של 12 דיירי הבית לשליחתם המוקדמת הביתה.

המתמודדים הופרעו בשגרת יומם על ידי הודעה שביקשה מהם להתאסף בסלון במהלך הפרק, לאחר שבשבוע שעבר הם התבשרו כבר על המגיפה, ממדיה ועל כך שכל בני משפחותיהם (כולל כמה שנמצאים באיטליה) בריאים ובטוחים. מפיקת התוכנית אמרה להם שיש לה "כמה בשורות קשות" והמשיכה לעדכן אותם בהגבלות החדשות שנקבעו בקנדה, שדורשות בין היתר "סגירה מיידית של כל העסקים הלא חיוניים" באונטריו, שם מצטלמת התוכנית. היא אמרה להם שפירוש הדבר "סוף ההפקה של העונה הזו של האח הגדול קנדה". הדיירים התבקשו להתנחם בכך שזמנם בתכנית סיפק "הסחת דעת ונחמה שנחוצה מאוד לקנדים בכל רחבי הארץ במהלך המשבר הזה".

רבים מהדיירים פרצו בבכי לשמע החדשות כי חלומותיהם לזכות באח הגדול נגוזו. אחרים היו בהלם ששמעו על האמצעים שננקטים בעולם החיצון במסגרת המלחמה בנגיף. הם נותרו לנחם זה את זה בסלון לאחר שהתבשרו שהם יחזרו הביתה למחרת.

צפו בסצנה המרגשת ובתגובת הדיירים

האח הגדול קנדה שודרה בסך הכל שבועיים לפני שהחלה להרגיש את ההשפעות של משבר הבריאות העולמי. הם הודיעו בתחילה שהתוכנית תשדר את ההדחות ללא קהל וכי ההפקה נוקטת בכל אמצעי הזהירות כדי לשמור על אנשי הצוות והמתמודדים בטוחים ובריאים. הפקת התוכנית חשפה כי לאור הסיום המוקדם של העונה ללא זוכה, הפרס הגדול של העונה 100,000 $ יועבר לארגונים ועמותות המסייעים להתמודדות עם נזקי הקורונה.

ככה הם הגיבו כשהתבשרו על התפרצות נגיף הקורונה

ואז קיבלו עדכון נוסף על המצב בקנדה ובעולם כולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully