וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשידור חי: כתב טלוויזיה הפך ללהיט אחרי ששמר על ריחוק חברתי מעדר באפלו ששעט לעברו

8.4.2020 / 0:07

דיווח שגרתי של כתב NBC מפארק ילוסטון הפך לסצנה שלקוחה מסרט אימה. למרבה המזל התקרית הסתיימה ללא פגע, אבל עם תיעוד יוצא דופן

@DeionNBCMT

העולם כולו מתחיל להתרגל לריחוק החברתי הנדרש בימי הקורונה, אבל הסרטון הבא הוא תזכורת לכך שצריך להישמר גם מפני מפגעים אחרים: דיווח יבשושי למדי של כתב רשת הטלוויזיה NBC הפך ללהיט ויראלי בארצות הברית - אחרי שהוא ניצל ממתקפה של שיירת באפלו (ביזון אמריקאי) בשידור חי.

הכתב דיון ברקסטון עמד בשולי הכביש בסמוך לפארק הלאומי ילוסטון במדינת מונטנה במטרה לדווח על הנעשה בפארק המתויר, שסגור כעת למבקרים בגלל התפשטות הקורונה.

אבל שום דבר לא הכין אותו למה שקרה אחר כך. בסרטון נראה ברקסטון מתכונן לדיווח, כשלפתע הוא מביט הצידה בחשש ומסנן לעצמו, "אלוהים אדירים!". לא עברו כמה שניות ועדר הביזונים המאיים התקרב אליו במהירות. בשלב זה ברקסטון כבר יצא מהפריים, אבל ניתן לשמוע אותו זועק: "אני לא מתכוון להתעסק איתכם".

הצופים בבית שדאגו לשלומו קיבלו עדכון מיידי מהשטח, כשברקסטון צייץ, לצד קטע הווידאו מהמהדורה שהפך ויראלי, תיעוד מקרוב של העדר אחרי שכבר חלף על פניו.

עוד ב"אסור לפספס"

צפו ברגע בו דיירי "האח הגדול" קנדה מתבשרים שבשל הקורונה התוכנית מסתיימת מוקדם - ללא זוכה

לכתבה המלאה

הבדיחות ברשת לא איחרו לבוא, גם בצורת ממים שונים ומשונים, אולם ברקסטון הציל את חייו וזכה לתשבחות מהנהלת הפארק, שטענה כי עשה בדיוק את מה שנדרש ממנו בסיטואציה החריגה. "הביזונים הללו מסוגלים לרוץ במהירות של 65 קמ"ש ולנתר לגובה של קרוב לשני מטרים. הדבר הנכון לעשות ברגע שנתקלים בהם הוא פשוט להתרחק כמה שיותר מהר", הם מסרו.

צפו בו מסכם את החוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully