וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעמם בסגר? התמונות שיוכיחו שאסור לכם להסתפר לבד

3.4.2020 / 0:00

לא מעט אנשים כבר התחילו לאבד את השפיות משעמום במהלך הסגר, ובגלל שהם לא יכולים ללכת למספרה החליטו להסתפר לבד. מה נאמר? זה נגמר באסון, ונקווה שהשיער שלהם יצמח שוב במהרה

BarberShapp

בסרטון - הדוגמנית שהקריבה את שיערה לטובת התספורת הגרועה בעולם

ההסגר בבריטניה נראה רחוק עדיין מסיומו, כשכמו בישראל גם שם רק חנויות המספקות שירות חיוני ממשיכות לפעול. בשל אותה עובדה אנשים רבים מוצאים את עצמם כשהם יושבים ימים ארוכים בבית, משועממים ועם צורך אמיתי להסתפר.

ספרים ומעצבי שיער לא הוגדרו כמובן כעובדים חיוניים והסאן הבריטי מדווח שלא מעט אנשים החליטו לקחת את העניינים לידיים שלהם. ביחד עם העובדה שאין שום סיכוי לפגוש חברים או בני משפחה בשבועות הקרובים, אז אין חשש שהשיער יישאר ככה להרבה זמן ושיותר מדי אנשים יראו אותם. למרות שמספר אנשים ראו מדריכים כיצד להסתפר ברשת, זה לא הופך את השימוש במספריים לקל יותר.

אתר הסטודנטים The Tab אסף סדרה של תספורות מזעזעות בתקווה לגרום לאנשים להפסיק לספר את עצמם. בין התספורות הפחות מוצלחות אפשר לראות את לארה בת ה-22 שנשארה עם פוני בצורת משולש, אחרי שהחליטה להרטיב את השיער שלה כדי להקל על התספורת, מה שלא הפך את התוצאה הסופית לטובה יותר.

הארי בן ה-23, שהתספורת שלו מאחור נראית כמו אסון לאומי סיפר: "ניסיתי לגלח את כל הצד האחורי בעבר וזה הצליח לא רע. הפעם זה יצא לי פחות טוב ממה שחשבתי". התספורת המכוערת ביותר הייתה כנראה של טומי בן ה-22, שגילח חצי מהראש שלו, בערך, ואם זה מה שהוא התכוון לעשות, הוא עשה עבודה נהדרת.

אבל זה לא רק התספורות, בתגובה לגלריה צייץ אחד האנשים: "אני אצא מהסגר עם צבע חדש לשיער", ואחר הגיב: "ביום השני לסגר עברתי התמוטטות עצבים אז עשיתי תסרוקת חדשה וצבעתי את הציפורניים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully