וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס איטליה לשעבר: הסקס עם בעלי הכדורגלן הרס לי את הברכיים

31.3.2020 / 7:22

מרטינה קולומבארי, 44, טוענת שההרגלים המיניים שלה עם בן זוגה, כדורגלן העבר אלסנדרו קוסטקורטה, פגעו לה בבריאות. וזו לא הפעם הראשונה שבה היא מתבטאת כך

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

מיס איטליה לשעבר, מרטינה קולומבארי, טוענת שההרגלים המיניים שלה עם בן זוגה, כדורגלן העבר אלסנדרו קוסטקורטה, פגעו לה בבריאות. הדוגמנית לשעבר, כיום בת 44, חשפה שההשתובבויות של השניים בחדר המיטות (או איפה שלא יהיה) גרמו לה לנזקים בברכיים.

קולומבארי פעילה מאוד ברשתות החברתיות, ונוהגת לעלות תמונות רבות שלה עושה תרגילי כושר שונים שמסבירים למה בגיל 44 היא עדיין נראית מצוין. עם זאת, אחרי תקופה ארוכה שבה לא העלתה לרשת תמונות שלה שבה היא חושפת את רגלחליה, היא נשאלה על העניין בראיון למגזין איטלקי, וסיפרה: "הסקס עם אלסנדרו הרס לי את הברכיים. לא יודעת אם אוכל להראות אותם יותר".

אלסנדרו קוסטקורטה שחקן מילאן. GettyImages
קריירה מפוארת. קוסטקרטה/GettyImages
אלסנדרו קוסטקורטה שחקן מילאן לשעבר עם בת זוגו. GettyImages
נשואים באושר. קוסקורטה ובת זוגו/GettyImages
View this post on Instagram

1.1.2020 ???

A post shared by Martina Colombari (@martycolombari) on

קולומבארי התחתנה עם קוסטקורטה בשנת 2004, אותה שנה שבה נולג להם בנם הבכור. היא זכתה בתחרות "מיס איטליה" בשנת 1991, אבל מאז נישואיה לכדורגלן המוכר הפכה למפורסמת עוד יותר. בעבר בראיון היא השוותה אותו לשחקן פורנו, כשאמרה: "בעלי עדיין אומר לי שאני הכי סקסית, המאהבת הכי ארוטית, ולכן מושלמת. ומי הוא בשבילי? רוקו סיפרדי".

קוסטקורטה פרש ב-2007 אחרי שזכה בשבע אליפויות עם מילאן וחמש פעמים בליגת האלופות, והיה חלק מנבחרת איטליה שהפסידה בגמר לברזיל במונדיאל 1994.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully