וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה גלילי נייר טואלט צריך בסגר? האבא שהוכיח שהתשובה היא הרבה פחות משחשבתם

2.4.2020 / 0:19

הורה אמריקאי מאס בבהלת הנייר העולמית - אז הוא חישב את התצרוכת המדויקת ל-14 ימי בידוד בסרטון קורע מצחוק, שמהר מאוד הפך לויראלי

צילום: רויטרס

בסרטון - בשל התפרצות נגיף הקורונה והמחסור במצרכים בסיסיים בהונג קונג: נעצרו שני חמושים שגנבו 600 גלילי נייר טואלט

אחת מהתופעות הבולטות ביותר במשבר הקורונה הוא ההצטיידות האובססיבית של אנשים בנייר טואלט. בהלת הנייר כבר גרמה להתרוקנות כמעט מוחלטת של המדפים ברשתות המזון בישראל, אבל מסתבר שזו תופעה עולמית - שלמעשה החלה באוסטרליה שם חששו שבשל העובדה שמרבית נייר הטואלט המקומי מיוצר בסין הם עומדים לקראת מחסור חמור.

אבל יש כאלה שבזים לתופעה החדשה ומאמינים שהיא מטופשת לחלוטין, ועכשיו יש להם הוכחה לכך, מפיו של הורה אמריקאי עצבני שמאס במצב הלא נורמלי הזה. בסרטון שחצה כבר את רף שמונה מיליון הצפיות והתפשט במהירות בפייסבוק ובטיק-טוק, נראה ההורה הכעוס מסביר לבתו מדוע אין שום צורך באגירת כמויות עודפות של נייר טואלט בזמן שנמצאים בבידוד של 14 יום, כנהוג ברוב המדינות.

צפו בסרטון ההסבר שלו

זה מה שהוא אומר, בגדול

"יש את אריזות הענק הללו, עם 30 גלילים", נראה האב פוצח בנאום חוצב להבות. "עכשיו, בכל גליל יש 425 דפי נייר. זה בדוק, חישבתי את זה. המשמעות היא שכל אריזה כזו כוללת 12,750 דפי נייר טואלט. זה אומר שיש לכם בערך 20 דפי נייר עבור כל ביקור בשירותים. לפי החישוב שלי, כדי לסיים את האריזה הזו תצטרכו לחרבן 637.5 פעמים. זה אומר שבזמן 14 ימי הבידוד תצטרכו לחרבן "רק" 45.5 פעמים ביום!

"אז כשאתם רוכשים אריזות ענק של נייר טואלט, זכרו - כדי שמשפחה בת ארבע נפשות תסיים את כל האריזה במהלך 14 ימי הבידוד, כל בן משפחה צריך לחרבן 182 פעמים ביום. בהצלחה לכם! ועכשיו בואו נתחיל להירגע", סיכם האבא. שיכנע אתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully