וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורות בימי קורונה: הפיתרון הגאוני שימנע מהילדים שלכם לזלול ג'אנק פוד בזמן הבידוד

31.3.2020 / 0:02

התפשטות הקורונה הולידה אתגר הורי חדש: איך מקפידים על תזונה בריאה אצל ילדים כשמבלים כל כך הרבה שעות בבית? אמא אחת עם תושייה מצאה את הנוסחה - והיא פשוטה להפליא

האמא שמעצבת לילדיה את צלחות הירקות לארוחה/מערכת וואלה! News

בסרטון: עוד אמא יצירתית במיוחד

התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם והמציאות החדשה שיצרה הביאה איתה כתוצר לוואי גם אתגר מסוג חדש ולא מוכר שהורים רבים נתקלים בו: בתי הספר והגנים מושבתים, הילדים תקועים בבית, והמשמעת מתרופפת. לעיתים קרובות זה בא לידי ביטוי בהיבט התזונתי: הילדים נמצאים בבית במשך יותר שעות, וניזונים לעתים קרובות מדי מאוכל לא בריא.

אז איך מתמודדים עם תופעת הלוואי המעיקה הזו? אם אמריקאית עם תושייה מצאה פיתרון פשוט וקל: מדי בוקר היא מכינה לכל אחד משלושת ילדיה קופסת אוכל - ממש כמו שנהגה להכין בימים בהם נהגו לבלות את היום במסגרות לימודיות. קופסת הפלא שייצרה כוללת, מן הסתם, מלאי מוגבל של חטיפים וממתקים שמהווים את התצרוכת היומית המותרת.

"קופסת הפלא" לילדים בבידוד ביתי. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"קופסאות הפלא" הללו יעזרו לכם למתן את זלילת החטיפים של הילדים/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"אני קוראת כל הזמן על ילדים שאוכלים בזמן הבידוד או הסגר הרבה יותר מכפי שהם צריכים, ויש לי טיפ קטן ומנצח", כתבה האם בפייסבוק, בפוסט שהפך ויראלי וזכה לאלפי תגובות ושיתופים.

לפוסט היא צירפה תמונה של אותן "קופסאות הפלא", וכתבה: "זה גורם להם לחשוב לפני שהם מכניסים משהו לפה - 'האם אני באמת זקוק לחטיף הזה עכשיו?' הם יודעים שברגע שזה ייגמר הם לא יקבלו יותר חטיפים או ממתקים, אז זה מגביל אותם ומכניס אותם למסגרת. זה הפיתרון שלי, ועד עכשיו הוא עובד מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully