וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פלייבוי לשעבר חשפה שהיא מניקה את בתה בת הארבע והותקפה

21.5.2020 / 0:02

קוקו אוסטין שיתפה באינסטגרם תמונות שלה מניקה את בתה שאנל וכתבה: "בימים שבהם נראה שסוף העולם מתקרב, תמצצו כמה שיותר אהבה". שלושת מיליון עוקביה ממש לא אהבו את זה

Coco Austin/Instagram

קוקו אוסטין, דוגמנית פלייבוי לשעבר, הפכה קורבן למתקפה חזיתית באינסטגרם וספגה ביקורת קשה מעוקביה. הסיבה: היא חשפה שהיא עדיין מניקה את שאנל, בתה בת הארבע.

אוסטין, אשתו של הראפר Ice-T, שיתפה עם שלושת מיליון עוקביה תמונה שלה מניקה וכתבה שהיא "מניקה מטעמי נוחות". קוקו בת ה-40, ששמה האמיתי הוא נטלי מארו, מביטה בתמונה בבתה כשהיא מניקה ושאנל מסתכלת על אמה בהערצה. ליד התמונה היא כתבה: "בזמנים שבהם נראה שסוף העולם מתקרב, תמצצו כמה שיותר אהבה שאתם יכולים".

קוקו אוסטין מניקה את בתה בתה ה-4. Coco Austin/Instagram), אתר רשמי
העוקבים ממש לא התרשמו. קוקו מניקה/אתר רשמי, Coco Austin/Instagram)

"אני יודעת שהרבה אימהות מעריכות את התמונה הזו. אני מקבלת הרבה תמיכה מקהילת המניקות והרבה מאוד מיילים מנשים שמעריכות את זה שאני מביאה את הסוגיה הזו לתודעה", כתבה קוקו.

אבל למרות כל המחמאות, ברשת החברתית היא ספגה גם לא מעט ביקורת על התמונות שהיא מעלה. אחת העוקבות כתבה: "קצת מוזר להניק ילדה בת ארבע". אחת אחרת כתבה: "ילדה בת ארבע עדיין יונקת? ממש לא!". אחת נוספת כתבה: "זה ממש מוזר. אני בעד הנקה, אבל אחרי גיל שנתיים זה חייב להיפסק".

קוקו הבהירה שהחלב שלה לא מהווה תחליף לאוכל אחר, אלא שהיניקה נובעת רק מטעמי נוחות. היא אמרה: "תאמינו לי שהילדה שלי אוהבת גם בשר, כך שזה לא שהיא לא אוכלת אוכל רגיל".

וזו שאנל

עם בעלה הראפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully