וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההסתה נגדו: מאבטח נוסף הוצמד לגנץ

קצין הכנסת הודיע כי יתגבר את האבטחה סביב יו"ר כחול לבן, לאחר שההסתה נגדו ברשתות החברתיות גברה. מוקדם יותר בעת הצהרתו לתקשורת, תקף גנץ את נתניהו כמי שמעודד תקיפות אלה וקרא לו לעצור אותן. "אל תגיד שלא ידעת"

גנץ ונתניהו מסרו הצהרות לאחר פרסום תוצאות האמת הלא-רשמיות של הבחירות/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

קצין הכנסת הודיע הערב (שבת) כי החליט לתגבר את האבטחה סביב יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בעקבות ההסתה נגדו ברשתות החברתיות. לגנץ יתווסף עוד מאבטח קבוע, בנוסף לאבטחה הצמודה שהייתה לו עד כה.

מהכנסת נמסר כי ההחלטה התקבלה בידי "קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, גוף מונחה על ידי משטרת ישראל בכל הנוגע לאבטחתם של חברי הכנסת", וכי גם בנושא פנייתו של גנץ, "קצין הכנסת מצוי מזה זמן מה בשיח מקצועי שוטף עם הגורמים המוסמכים במשטרת ישראל ופועל בהנחייתם".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ במהלך נאומו במטה המפלגה בתל אביב לאחר תוצאות המדגם 3 במרץ 2020. ראובן קסטרו
"שלטון נתניהו דרס את כל הנורמות", גנץ, השבוע/ראובן קסטרו

מוקדם יותר האשים גנץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על שהוא מעודד הסתה נגדו ברשתות החברתיות. בציוץ בטוויטר, שיתף גנץ פוסט של אדם שקרא "לרצוח את גנץ בכיכר ולצרף אותו לרבין", וכתב "נתניהו, עצור את ההסתה הפרועה, אל תגיד שלא ידעת".

בהצהרה לתקשורת, האשים יו"ר כחול לבן את נתניהו כי הוא לא עושה דבר לעצור את ההסתה נגדו. "ההסתה משתוללת לכל עבר ואתה שותק. ח"כים מרגישים מאוימים, פרקליטים, שופטים, צועדים בפחד, היועמ"ש מאויים שיפוטר ואתה שותק". גנץ המשיך ואמר, "השלטון שלך (נתניהו) דרס את כל הנורמות. זהו שלטון מוכה שכרון כוח ועיוורון למעשים חמורים. לא ניתן לישראל להפוך לדיקטטורה לא באופי שלה ולא בסגנון שלה אותנו לא יפחידו".

עוד בוואלה!

גנץ: אקים ממשלה יציבה שתרפא את השנאה; נתניהו: לא ניתן לגנוב את הדמוקרטיה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו מוסר הצהרה מיוחדת לתקשורת בפתח תקווה. 7 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
"הם כל הזמן מסיתים עלינו שאנחנו מסיתים", נתניהו בהצהרה לתקשורת, הערב/TPS, קובי ריכטר

נתניהו מצידו טען הערב לגניבת בחירות בידי גנץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. "הנושא הפוליטי הוא גניבת בחירת הציבור על ידי גניבת דעת הציבור באמצעות שקרים וחקיקה אנטי דמוקרטית. הציבור נתן לי ניצחון מזהיר, הליכוד עלה מ-32 ל-36 מנדטים. כחול לבן נשארה במקום ולא עלתה אפילו במנדט אחד. עכשיו גנץ וליברמן מנסים לבטל את הכרעת הבוחר שניתנה על סמך הבטחות מפורשות שלהם בציניות שאינה יודעת גבולות".

לדברי נתניהו, השמאל הוא המסית, "הם כל הזמן מסיתים עלינו שאנחנו מסיתים. הם משווים את תומכי הטרור לחרדים. אתם משווים את המפלגות בגוש הימין שתומכות בחיילי צה"ל שאוהבים את מדינת ישראל לרשימה ששוללת את כל זה? רדו מהנושא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully