וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: אשכנזי לא יכול להיות שר ביטחון; אשכנזי: "הוא הציע לי את התפקיד"

25.2.2020 / 22:08

ראש הממשלה תקף את הרמטכ"ל לשעבר בעקבות פרשת הרפז, וטען כי לדעתו "יפרוש מהפוליטיקה" לאחר שההקלטות בנושא יתפרסמו. בתגובה לדברים, אשכנזי חשף כי נתניהו הציע לו להיות שר ביטחון במסגרת המו"מ הקואליציוני. "מתבייש בשבילו על שקריו", אמר

עריכה: טל רזניק

עימות פרץ הערב (שלישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכיר כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, יממה לאחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ, שב על הבטחתו למנות את הראשון לתיק הביטחון, ברקע האירועים בדרום.

במהלך כנס הבחירות שקיים נתניהו במגדל העמק, אמר ש"זו הבטחה ריקה כי כשהקלטות יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר ביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה". נתניהו התייחס לפרסומים אודות התוכן של הקלטות אשכנזי-מנדלבליט, שהיו חלק מחקירת תיק הרפז. בימים האחרונים נתניהו שב ודרש להסיר את איסור הפרסום מעל ההקלטות, בהמשך לקמפיין הרחב של הליכוד בנושא בשבועיים האחרונים.

בתגובה לדבריו של נתניהו, אשכנזי חשף כי ראש הממשלה הציע לו להיות שר ביטחון במסגרת המו"מ הקואליציוני של הליכוד עם כחול לבן, לאחר בחירות ספטמבר. "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו", צייץ אשכנזי בטוויטר. "אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתבייש בשבילו".

גבי אשכנזי, כחול לבן, מרכז ארץ ישראל היפה, 12 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
"מתבייש בשבילו". גבי אשכנזי/ראובן קסטרו

אשכנזי הוסיף כי "אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

יצוין כי גם יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר היום בראיון לוואלה! NEWS כי נתניהו הציע לאשכנזי להיות שר הביטחון. דרעי נשאל האם אשכנזי ראוי לכהן כשר ביטחון, והשיב: "אנחנו הצענו, אני בשליחותו של ראש הממשלה ונשיא המדינה שביקש ממני לתווך ולהקים ממשלה רחבה, הצענו לגבי אשכנזי להיות שר ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully