וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 74 תפס את אשתו בת ה-21 בוגדת בו עם בן 60 - בתוכנית ריאליטי

16.2.2020 / 0:01

דרמה בתוכנית מצליחה בסרביה: הזוג הטרי, שהתחתן לפני פחות מחצי שנה, יפרק את החבילה אחרי שהאישה הצעירה התנשקה ונכנסה למקלחת עם גבר אחר, אחרי שבעבר כבר צולמה שוכבת עם עוד גבר והודתה במין אוראלי עם גבר שלישי. הבעל נלקח לבית חולים מסיבות בריאותיות

Parovi 8 - HAOS U WC-u - MILIJANA I ZABAC U TUS KABINI, MILOJKO JE TERA NAPOLJE - 14.11.2019.

בסרטון - מה קורה במקלחת בתוכנית הסרבית "זוגות"?

אדם בן 74 החליט להתגרש מאשתו בת ה-21, אחרי שהוא תפס אותה מתנשקת עם אדם בן 60 - בתוך הבית בו הם שהו במסגרת תוכנית הריאליטי הסרבית "פארובי", זוגות בעברית. בין משתתפי התוכנית היו בין היתר מיליאנה בוזיץ' שהתחתנה עם מילויקו בספטמבר 2019. אלא שהמצלמות בבית תפסו את מיליאנה מתנשקת עם נמנייה סטמוביץ' זבאץ' בן ה-60. במהלך התוכנית, בת ה-21 אף נכנסה למקלחת עם מאהבה האחרון, ונתפסה שם על ידי בעלה.

התקשורת המקומית מספרת כי מיליאנה נמצאת תחת לחץ כבד מצד זבאץ' שדורש שתשלם לו 50 אלף יורו אם היא תזכה במחצית מהונו של בעלה בגירושין. בוזיץ' המבוגר הגיב בכעס ואמר לאשתו שהיא יכולה להתקלח עם מי שהיא רוצה כי לא אכפת לו יותר. הוא נלקח מהבית לאחר מכן בגלל סיבות בריאותיות, וביקש מעורך הדין שלו להתחיל בהליכי גירושים נגד אשתו.

מפיק בתוכנית סיפר לתקשורת: "הוא לקח את זה מאוד קשה, והיינו חייבים להגיב. לקחנו אותו במהלך היום לבדיקות בבית חולים, שם התגלה כי הוא היה תחת לחץ רב שהשפיע עליו גם גופנית".

בוזיץ' התוודא בפני אחת מהמשתתפות האחרות בתוכנית, אלכסנדרה יקסיץ', כששאלה אותו האם הם הסכימו להיות נאמנים אחד לשני במהלך התוכני ואמר: "את יודעת בן כמה אני. לא היה בינינו הסכם, עכשיו אני אקח עורך דין כדי לסדר את גירושין". לבקשתו אכן הוכנס לבית עו"ד שהחל בהליכים לגירושים בין בני הזוג.

מיטב הרגעים שלהם בתוכנית

וזו לא הפעם הראשונה שהיא בוגדת בו בתוכנית

בסצנה אחת בתוכנית נראית מיליאנה יושבת בשילוב רגליים על ברכיו של הפנסיונר, לפני שהיא תופסה את גב ראשו ונשענת קדימה לנשיקה לוהטת - וכדי להוסיף קיסם נוסף למדורה, כל זה קורה שבועות ספורים לאחר שהיא לכאורה הצטלמה במיטה עם גבר מבוגר אחר. הדיווחים בתקשורת המקומית טוענים כי היא קיימה יחסי מין עם הגבר השני, המבוגר, בעוד בעלה ישן לצידם. מיליאנה, שהכחישה את הטענות כי יש לה רומן עם הגבר הנשוי עם ילדים, הזהירה: "מי שפרסם את התמונות האלה יתבע. אלו הן תמונות סלפי שצילמתי ואני יודעת למי שלחתי אותן, ואני יודעת מי פרסם אותן. נפגשתי את האיש הזה כמה פעמים, אבל לא הייתי בקשר איתו".

זו לא הפעם הראשונה שנאמונתה של מיליאנה מוטלת בספק - כבר בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי היא הודתה כי קיימה יחסי מין אוראליים עם המתמודד אלכסנדר פוזג'ה הנשוי בן ה-35, לאחר שבעלה מילויקו הודח מהתוכנית."היינו אינטימיים, אבל לא קיימנו יחסי מין מלאים", היא אמרה, "סיפקתי אותו באמצעות הפה והוא עשה לי את אותו הדבר".

בעוד שבעלה סלח לה בהזדמנות הזו, נראה שהפעם זה כבר לא יקרה."הסכסוך שלנו יימשך אחרי תוכנית הריאליטי", הוא אמר. 'היא משחקת בי ומוציאה אותי טיפש. זה לא משחק. זה החיים האמיתים!".

עוד לפני שנכנסה לתוכנית סיפרה מיליאנה כי בעוד שהיא ובעלה לא יכולים לקיים יחסי מין בתנוחה המיסיונרית בגלל בעיות לב של בעלה הם נהנים מחיי מין אינטימיים מאוד פעילים מבלי להזדקק לשימוש בויאגרה והזוג, שטען שהם מקיימים יחסי מין כל יום בבית, הוסיף שהם ימשיכו לעשות זאת גם במהלך שהותם בתוכנית, כיוון שהם נואשים להקים משפחה.

מיליאנה אמרה אז 'הגברים בתוכנית הם בעיקר צעירים. אין להם שיער אפור או משקפיים - אז אין להם סיכוי איתי. ברור שיהיה לנו סקס בתוך הבית, מדוע לא? אני אשמח להיכנס להריון וללדת תינוק - אם לא במהלך התוכנית אז לאחר שנצא ממנה. אנחנו מתכננים להתכרבל ולאהוב אחד את השני שם כאילו היינו בבית. אני באמת רוצה להוכיח לאנשים שזה הדבר האמיתי בין מילוג'קו לביני, ולא טריק שיווקי כמו שכולם אומרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully