וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שלא כולנו יכולים לשמוע את המחשבות שלנו ולבטא אותן

23.2.2020 / 0:08

ציוץ תמים בטוויטר הפך להיות שיחת היום ברשת - מתברר שלא לכולם יש מונולוג ורבאלי פנימי, כלומר לא כולם מסוגלים לשמוע את המחשבות שלהם, ולכן נאלצים לומר את מה שהם קוראים או חושבים

חמישה דברים שאולי לא ידעתם על המוח/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על המוח

ציוץ פשוט שעלה לטוויטר בסוף ינואר בחשבון של גולש בשם קייל, עשוי לספק גם לכם המון חומר למחשבה ולהכיר את "הנרטיב הפנימי" שלכם הרבה יותר טוב. הגולש הסביר שלמעשה לחלק מהאנשים יש "נרטיב ורבאלי פנימי", כלומר הם יכולים לשמוע את המחשבות שלהם כמשפטים, בעוד שאחרים לא מסוגלים לעשות את זה והמחשבות שלהם מופשטות יותר ואינן ורבאליות.

הציוץ הזה למעשה גורס שרוב האנשים לא מודעים לכך שיש סוג נוסף של חשיבה ולא כולם מפרשים באותה צורה את המחשבות שלהם. הציוץ של קייל הפך להיות ויראלי מאוד עם מעל 169 אלף פיברוטים ויותר מ-27 אלף ריטוויטים. אלפים גם הגיבו ושיתפו את מה שהם הבינו על עצמם.

הציוץ שהצית דיון נרחב ברשת

אחד המגיבים כתב: "אז זה אומר שחלק מהאנשים לא צריכים לסבול מהקול הפנימי שלהם ויכולים לפתח מונולוג עקבי? זה אומר שכך הם יכולים להשיג שלווה פנימית?". אחר תהה: "כיצד אנשים שאין להם מחשבה ורבאלית מצליחים לקרוא? האם הם לא שומעים את המילים שבתוך ראשם כשהם קוראים?". גולש נוסף נדדהם: "אתה אומר לי בעצם שמחשבה היא לא תמיד שיחה שקטה עם עצמך?".

הרבה אנשים גם חשפו שאין להם את המונולוג הפנימי הזה והסבירו מה היא החוויה הזו עבורם. אחד כתב: "כאדם שאין לו חשיבה ורבאלית, זה מפריע לי שאני צריך כמעט לדבר את כל מה שאני כותב וחושב. אבל אני אוהב את השקט ומדמיין תאוריות מתמטיות". עוד אחד הודה: "המחשבות שלי מופשטות. אם הן מכילות מילים, זה פחות או יותר משפטים שאינם מושלמים כשהם יוצאים. אני חושב שזו הסיבה שאני כושל במילים שאני אומר מדי פעם".

התגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully