וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש עצות הזהב שיובילו את העסק שלכם לשיאים חדשים

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

20.2.2020 / 8:11

סדרת ההרצאות של המנטור העסקי ניר דובדבני, בחסות המרכז לצמיחה פיננסית, תעזור לכם למנף את העסק. קבלו שלושה כיווני מחשבה שישנו לכם את הגישה, את השאר תוכלו לשמוע בסדרת ההרצאות שלו בחסות המרכז לצמיחה פיננסית

המנטור העסקי ניר דובדבני. ניר דוידזון,
יש מי שהולך אתכם יד ביד ומסייע לכם לקבל החלטות טובות יותר. מתוך ההרצאה של ניר דובדבני/ניר דוידזון

ל-80% מבעלי העסקים שיקראו את הכתבה הזאת אין תחזית עסקית ויעד מכירות יומי פרקטי, אז מתפלאים שלא מצליחים?", אומר ניר דובדבני, מנטור עסקי מוביל בתחום הפיננסי זה שנים רבות. שיתוף הפעולה שלו עם המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים הוביל לסדרת הרצאות ברחבי הארץ שיעניקו לכם כלים ותובנות אשר ימנפו את העסק שלכם.

"כיום כל עסק הוא הפרזנטור של עצמו", אומר דובדבני, "לבעלי עסקים יש המון חששות. צריך לייצר אנרגיה לפעולה ובפרויקט הזה אנחנו גורמים לבעלי העסקים לעשות פעולות. הרבה פעמים בעלי עסקים הם כמו אותו נוסע אשר נכנס למונית ואומר לנהג לנסוע, הנהג שואל לאן וזו שאלת המפתח. צריך סבלנות, זמן, התמקצעות והגדרת הרצוי והמצוי".

בהרצאתו מספק דובדבני שפע של עצות, כיווני חשיבה ודרכים להתגבר על מחסומים שונים. איך מקבלים את ההחלטות הנכונות? מהם הכלים שחובה להשתמש בהם כדי לגרום לעסק לשגשג?

"תתנהגו כמו מותג גדול ותתחילו להיעזר בטכנולוגיה"

למרות שאנחנו בעידן הדיגיטלי, בעלי עסקים קטנים ובינוניים חושבים בקטן ועסוקים בעיקר בניסיון לשרוד. ובכן, העסק שלכם פתוח בפני כל העולם, אם רק תשנו גישה ותחשבו באופן הזה.

"כיום לחנות בגדים ברחוב או לרשת אופנה ענקית, יש אותן יכולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות להגיע", אומר דובדבני, "אתם צריכים לייצר הנעה לפעולה עבור הלקוחות. בעלי עסקים שחושבים בקטן ומתנהלים כמו לפני 20 שנה לא מפתחים תודעת הצלחה".

בעידן שבו לייב בפייסבוק ופוסטים באינסטגרם יכולים לשווק את העסק שלכם בזול, לייצר קהילת לקוחות ולחשוף אתכם לקהל רחב, אין סיבה שלא תשתמשו בהם, נכון? אז כדאי שתתחילו להשתמש בעוד טכנולוגיות שיעזרו לכם בניהול העסק. "ל-50% מהעסקים הקטנים שנסגרים אין מערכות לניהול עסק וכיום הבנק מנגיש זאת באופן חופשי", אומר דובדבני, "יש הרבה כלים חינמיים או בעלות נמוכה מאוד כיום, כמו תוכנות לתזרים מזומנים, מערכות לניהול חווית לקוח או דיוור אוטומטיות, שחשוב להשתמש בהן".

המנטור העסקי ניר דובדבני. ניר דוידזון,
"שיווק, מיתוג ומכירות הם אלה שמזניקים את העסק". מתוך הרצאתו של ניר דובדבני/ניר דוידזון

"תאזרו אומץ ותתחילו לקחת סיכונים"

הפסקתם לחשוב בקטן? יופי. עכשיו תתחילו למפות את הסיכונים ולהחליט איך להתקדם בצורה בטוחה תוך נקיטת צעדים שלא עשיתם בעבר כדי לקדם את העסק. "הלידים יתייקרו בשנים הקרובות", אומר דובדבני, "המחירים קופצים כל הזמן וזה עדיין הכי זול ברמת ה-ROI, כלומר החזר ההשקעה. אנחנו מראים לאנשים שאם הולכים על קמפיין לידים, זה גם ממתג את העסק וגם מביא לקוחות וגם מוכר".

"בעלי העסקים חייבם להבין שהסיכון הוא לא רק בצעד הזה אלא ביחס ללידים", מוסיף דובדבני, "אם לדוגמה מגיע ליד, אל תתמחרו בזול, תעניקו הטבות חינמיות ותרוויחו מעט. אתם חייבים לתמר בצורה הראויה. הפחד מלהיתפס כיקר מפחיד בעלי עסקים רבים, הגישה צריכה להיות - אני מותג ויש תמורה למחיר שאני גובה".

"תתמקדו בשיווק, מיתוג ומכירות"

הרבה בעלי עסקים מתמקדים ביצירת מוצר איכותי או שירות טוב, ומזניחים את אופן החשיפה ועוצמתה לגבי אותו מוצר או אותו שירות. "אם עסק שעושה שיווק מיתוג ומכירות, הסיכוי שלו לגדול עולה משמעותית", אומר דובדבני. "כיום כל עסק הוא פרזנטור בעצמו. יש המון פוביות, המון חששות. הגדרה נכונה של מצוי ורצוי, בחינה עצמית של העסק והתמקצעות, הן הבסיס לאופן שבו יש לשווק אתכם. שיווק, מיתוג ומכירות הם אלה שמזניקים את העסק".

ההרצאה שתוביל את העסק שלכם לשיא חדש

האירועים יתקיימו במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ בין השעות 17:00-21:00:

• 24.2 - סינמה סיטי ראשון לציון
• 12.3 - סינמה סיטי גלילות
• 18.3 - סינמה סיטי באר שבע
• 25.3 - סינמה סיטי ירושלים

עלות כרטיס לאירוע הינה 44 שקלים, לקוחות בנק הפועלים ייהנו מהטבה של 1+1 (22 שקלים לכרטיס בקנייה של 2 כרטיסים לא כולל דמי כרטוס מקוונים ובכפוף לתנאי ההטבה).

האירוע בחסות המרכז לצמיחה פיננסית.

קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים: "אני מברכת על שיתוף הפעולה הייחודי בין המרכז לבין ניר והסינמה סיטי. אני מזמינה אתכם, בעלי העסקים להגיע להרצאות, להיכנס לאתר וליהנות מעולם עשיר של ידע וכלים להתנהלות פיננסית נכונה".

לאתר המרכז לצמיחה פיננסית

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully