וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק פשוט ישמור על ניקיון השירותים שלכם - אבל יש מי שנגעל ממנו

28.2.2020 / 0:00

חולת ניקיון שיתפה טריק ישן ומאוד יעיל שלה לשמירה על היגיינה בשירותים ורבים תהו מדוע היא שמרה לעצמה את הסוד הזה עד היום - בעוד אחרים אמרו שאין מצב שהם ינסו את זה

מוזיאון השירותים הראשון בעולם נפתח בדרום קוריאה/צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק, אמיר קוטיגרו

בסרטון - מוזיאון השירותים הראשון בעולם

מה המקום הכי מטונף בשירותים? אנחנו מתכוונים אחרי שהורדתם את המים. התשובה היא כמובן - המתקן בו יושבת מברשת האסלה. מצטערים על התיאור המוגזם, אך המתקן הזה אוגר לו שם מי אסלה עם שאריות צואה במשך ימים ולפעמים אפילו שבועות עד שאתם נזכרים לרוקן אותו. חולת ניקיון מבריטניה שיתפה בפייסבוק את הטיפ היעיל שלה לשמירה על היגיינה גם במתקן של מברשת האסלה המזוהם. "מניסיוני, אין דבר גרוע יותר מלרוקן את המים המטונפים שהצטברו בתחתית מתקן מברשת האסלה לאחר שימוש חוזר", היא כתבה בפוסט וצירפה שתי תמונות המציגות את הפתרון שלה, "אבל לפני כמה שנים למדתי טריק חכם שחסך לי את העבודה הנוראית הזאת וחשבתי לעצמי שהגיע הזמן להעביר את זה הלאה".

אז מה הטריק? במקום לדחוף בחופזה את המברשת למיכל הפלסטיק שלה מיד עם סיום ההברשה - יש להשאיר אותה תלויה על שפת האסלה ולהוריד את המושב עליה, כך שהיא תישאר תלויה במקומה (כפי שניתן לראות בתמונות). בדרך זו תוכלו להשרות את מברשת האסלה לייבוש ולאפשר לנוזלים שבה לטפטף חזרה לשירותים. "כל עודפי המים יתנקזו ותישאר לכם מברשת נקייה ויבשה אותה תוכלו פשוט להחזיר למתקן לקראת השימוש הבא", היא הסבירה. לדבריה, הפתרון הזה יסייע לכם גם להימנע מפינוי חוזר של מי מברשת האסלה המטונפים, כמו גם יסייע במניעת הצטברות עובש במתקן.

כך זה נראה:

טריק ניקוי מברשת האסלה. פייסבוק, צילום מסך
טריק ניקוי מברשת האסלה/צילום מסך, פייסבוק
טריק ניקוי מברשת האסלה. פייסבוק, צילום מסך
הורידו את המושב כדי לשמור על המברשת תלויה/צילום מסך, פייסבוק

ברשת הופתעו מטריק תליית המברשת ורבים נשבעו שהם הולכים לנסות אותו. "אני שונאת כשמצטברים לי מים במתקן של המברשת. בטח ייקח למברשת זמן להתייבש בדרך הזו, אבל אני מאמינה שזה יהיה שווה את זה", כתבה אחת ואחר הוסיף: "אני בן 60 ורק היום נודע לי על זה. איך לא סיפרת לנו קודם? זה הולך לשנות לי את החיים".

אחרים חשבו שזה מוזר מדי. "אני רואה את עצמי מנסה את זה ואז בעלי נכנס ובלי לשים לב משתין על זה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "בכנות, זה מוזר. פשוט תדאגו לנקות ולהחליף את מתקן מברשת האסלה שלכם לעיתים תכופות יותר". היו גם כמה שהודו שמאז שיש להם ילדים, הם לא משתמשים יותר במברשות אסלה: "המחשבה שהילדים שלי יגעו בזה, מטרידה אותי", כתב אחד מהמגיבים ואחת ואחרת הוסיפה: "לא השתמשתי במברשת מאז שהפעוט שלי (היום בן 18) רץ בבית עם מברשת אסלה בה השתמש בתור חרב".

זו לא הפעם הראשונה שטריק ניקיון מברשת האסלה עורר מחלוקת ברשת. בשנה שעברה הציעה אמא להכניס את מברשת האסלה למדיח הכלים בכדי לנקות אותו - וספגה על כך ביקורות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully