וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויש גם אחד באילת: הפסטיבלים בעולם שיציפו אתכם באדרנלין

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל

12.2.2020 / 7:51

טיול בחו"ל יכול לקבל טוויסט מעולה בזכות השתתפות בפסטיבלי כושר ומוזיקה שגם יחטבו אתכם וגם יעניקו לכם חוויה. מפריז ועד קליפורניה דרך אילת שלנו, קבלו פסטיבלים שישנו לכם את הדופק

פסטיבל כושר במוסקבה. ShutterStock
פסטיבל כושר במוסקבה/ShutterStock

LES MILLS LIVE

מתי ואיפה? פריז, בין 13-15 במרץ 2020, ציריך, 28 בנובמבר 2020.

פסטיבל הכושר שעובר בין ערי אירופה יגיע ב-2020 אל פריז בירת צרפת ואל ציריך, העיר הגדולה בשוויץ. LES MILLS LIVE היא חווית כושר קבוצתית עולמית ומיוחדת שבמסגרתה תצטרפו לאלפי חובבי כושר, מאמנים ומדריכים. מגוון האימונים יותיר אתכם חסרי נשימה ומלאי השראה, ומעבירים אותם מאמנים מפורסמים מהעולם. מאימוני כוח, משקולות וקיקבוקס ועד יוגה, המנעד רחב ותוכלו לשלב בין אימונים קשים לקלים יותר.

הכי כיף: האימונים הם בשילוב מוסיקה שמושמעת ממערכת סאונד באיכות של קונצרטים, כך שתחוו מסיבת כושר מעולה.

LOVEFIT

מתי ואיפה? 17-19 ביולי 2020. אחוזת סנט קלייר דרומית ללונדון, סבנאוקס (SEVENOAKS)

כאן מדובר בקונספט ייחודי - במשך שלושה ימים אתם מתאמנים ביום וחוגגים בלילה. פסטיבל הכושר הזה שמחוץ ללונדון מרכז אליו אימוני כושר בטבע כשהיערות והאגמים משמשים תפאורה מושלמת ומלאת השראה להתאמן. הנפת בולי עץ, קפיצה בשק, אופני כושר והרמת משקולות יתנו לכם תחושה של מחנה אימון מעולה.

הכי כיף: יש האט טאב לשחרור ואימוני גמישות רגועים, פינות ישיבה והרצאות על תזונה. ובלילות? מסיבה. כן, גם שם תיתקלו באתגר הכי גדול - לקום לאימון בוקר.

Non Stop Fitness&FUN

מתי ואיפה? 12-14 במרץ 2020, אילת

זה קרוב, זה שלנו וזה כיפי במיוחד בזכות האווירה המסיבתית. זו השנה השישית שהפסטיבל הכי מקפיץ בישראל חוגג באילת ואת החסות לפסטיבל נותנות רשת ישרוטל וקבוצת הולמס פלייס. משתתפי הפסטיבל יהיו הראשונים להתנסות בכ-100 אימוני כושר, אירובי וכוח המוניים מתחת לכיפת השמיים, שחלקם עתידים להיכנס למועדוני הכושר ברחבי הארץ במהלך השנה הקרובה.

הכי כיף: במהלך ובסיום כל יום אימון יתקיימו במלון ספורט הופעות חיות של אברהם טל שיארח את שירי מימון, הזמר מוקי במופע "המסיבה" והסטנדאפיסטית ליטל שוורץ. גם כושר, גם שואו וגם נופש.

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

לאתר פיטנס למידע נוסף

Envision Festival

מתי ואיפה? 17-24 בפברואר 2020, שמורת רנצ'ו לה מרסד (Rancho La Merced) קוסטה ריקה

הפסטיבל הזה הוא סוג של ריסט לגוף ולנפש. מיוגה ומדיטציה על החופים הלבנים ועד סדנאות לפיתוח מיומנות אישית, והכול באווירה נעימה ורגועה. הפסטיבל הזה חוגג השנה עשור להיווסדו ומושך אליו אנשים מרחבי העולם, אשר רוצים להתאמן ולהתחזק ביערות ובחופים. מבחינת המארגנים מדובר בגן עדן ליצירה, השראה ואהבה דרך מוזיקה, ריקוד, יוגה, אמנות ובריאות.

הכי כיף: הנופים המדהימים של קוסטה ריקה משתלבים היטב בפסטיבל הזה ובין אם אתם עושים טיול בג'ונגל, מדיטציה על צלע ההר או יוגה בזריחה או בשקיעה - מדובר בשילוב מושלם של חופשה וספורט.

Propel Co:Labs

מתי ואיפה? 20-21, סנטה מוניקה, קליפורניה, ארה"ב

עם למעלה מ-50 שיעורי אימון ייחודיים, אל תתפלאו כשהזמן יעבור במהירות. מערך רשמי עדיין קיים ביצירות, אך דעו לכם שתתייחסו אליכם בסדנאות מוזיקה חיה ובריאות בין כל הדרכים המרגשות שתעבדו את גופכם.

הכי כיף: הוא אמנם קצר, אבל מאוד ממצה ומושלם לשילוב בחופשה או בנסיעת עסקים. יומיים בפסטיבל הקליפורני הזה גם יסדרו לכם ברייק נחמד וגם ילמדו אתכם קצת תרגילים להמשך השנה.

SpiritFest

מתי ואיפה? 5-8 במרץ 2020, דרום אפריקה

הפסטיבל החווייתי זה מאגד את כוחם של יוגה, מדיטציה, ריקוד וקהילה בסביבה מלכותית המוקפת הרים, נהרות ועצים. אלו שלושה ימים של אימונים הקשורים לכוח, גמישות ויציבות במטרה לסייע לכם למצוא איזון נפשי. אם אתם מתחברים לניו אייג'ינג או רוצים פסטיבל כושר רוחני - זה המקום.

הכי כיף: כחלק מהחיבור לאדמה, לטבע ולנפש רוב המשתתפים ישנים באוהלי טיפי גדולים, דבר שתורם לחיבור בין האנשים, יוצר אווירה בינלאומית ומאפשר לישון קצת אחרת, כשאתם מוקפים בקולות הטבע.

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully