וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד הפיצו פוסטים שיועצו של גנץ פרסם נגד טראמפ: "חוסר אחריות"

לקראת פגישתו של יו"ר כחול לבן עם נשיא ארה"ב, בליכוד אספו ציוצים שפרסם יועצו האסטרטגי רונן צור בטוויטר, שבאחד מהם כינה אותו "דונלד אדולף טראמפ". גורם בליכוד האשים את גנץ ב"בורות מדינית", ואילו צור הבהיר כי "היו נושאים שחשבתי ממנו אחרת אז, מצדיע לטראמפ"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

בליכוד אספו והפיצו ביממה האחרונה שורה של ציוצים של היועץ האסטרטגי של יו"ר כחול לבן בני גנץ רונן צור נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מלפני כמה שנים. גורם בליכוד אמר היום (שני) כי "זו בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו לבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארצות הברית 'דונלד אדולף טראמפ', ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות. נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני".

צור הגיע עם גנץ לוושינגטון, אך לא אמור להשתתף בפגישה בבית הלבן. בינתיים, צור צייץ בתגובה: "רואים שיש התרגשות אצל כמה מחברי הכת מכמה ציוצים מלפני כמה שנים אז מבהיר: היו נושאים שאני הקטן חשבתי אחרת מהנשיא (לא שזה חשוב למישהו). בינתיים מסתבר שזה הנשיא הכי אמיץ לארצות הברית, והכי משמעותי שהיה לביטחון ישראל בדורות האחרונים ויחד עם מיליוני ישראלים: מצדיע לו".

יו"ר כחול לבן בני גנץ בשדה התעופה הבינלאומי דולס וושינגטון ב-27 בינואר 2020. רויטרס
צור לא ישתתף בפגישה. גנץ בנמל התעופה דולס בוושינגטון/רויטרס
רונן צור יועצו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ בציוץ נגד נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. רויטרס
הציוץ של יועצו של גנץ שנאסף על ידי הליכוד/רויטרס

טראמפ ייפגש היום בנפרד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם גנץ, וידון עמם בפרטי תכנית השלום של הממשל האמריקני לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני שצפויה להתפרסם בימים הקרובים. בשתי הפגישות ישתתפו מהצד האמריקני גם סגן הנשיא מייק פנס, שר החוץ מייק פומפאו, חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר ושגריר ארצות הברית בישראל דיויד פרידמן. זו תהיה פגישתו הראשונה של גנץ עם הנשיא. בתום הפגישה, גנץ צפוי להמריא בחזרה לישראל כדי להגיע להצבעה במליאת הכנסת על הקמת הוועדה שתדון בבקשת החסינות של נתניהו, בעוד ראש הממשלה צפוי לחזור לבית הלבן גם מחר, למפגש מיוחד בו הנשיא צפוי להציג את פרטי תכנית השלום.

עוד בוואלה!

בלוז לבית הלבן: כך חמק גנץ מחיבוק הדוב של נתניהו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רואים שיש התרגשות אצל כמה מחברי הכת". רונן צור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully