וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד: "לא שוכחים לש"ס את אוסלו". דרעי: "היית אז אימא של שבת בגן"

27.1.2020 / 13:19

יו"ר ש"ס תקף את חברי ימינה, ובראשם את ח"כ שקד לאחר שביקרה בריאיון את התנהלות שר הפנים בעבר. דרעי הגיב: "שתלמד את הנתונים, אל תייעצו לנתניהו". שר הפנים אמר כי הוא "לא מכיר את הפרטים" של עסקת המאה שצפויה להתפרסם בקרוב, אך הוא "סומך לגמרי על רה"מ"

עריכה: עמית שמחה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תקף היום (שני) בחריפות את ח"כ איילת שקד, מראשי מפלגת ימינה, ואמר במהלך סיור בבקעת הירדן כי "בתקופת אוסלו היא שיחקה אימא של שבת בגן", זאת לאחר ששקד אמרה בריאיון לאתר כיכר השבת כי "לא שוכחים לש"ס את אוסלו" לאחר שנשאלה על כך שמפלגתו של דרעי מושכת בשנים האחרונות יותר ימינה בעבר. דרעי אף הוסיף: "אני מציע לה שתלמד את הנתונים, שתכנס לפרוטוקול של ישיבת הממשלה ותראה שהייתי היחיד שהתנגד להסכם ורק בהוראת הרב עובדיה יוסף נמנעתי".

דרעי, שסייר בבקעה לקראת פרסום עסקת המאה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, תקף את חברי מפלגת ימינה, ובראשם שר הביטחון נפתלי בנט, ואף שלא נקט בשמו אמר כי "תפסת מרובה לא תפסת, אל תייעצו עצות לראש הממשלה. הוא עושה את זה בצורה הטובה ביותר, תתאפקו. שלא בגלל כותרת כזו או אחרת, נאבד את ההזדמנות הזאת. אין אחד כמו נתניהו שרוצה לעשות טוב לעם ישראל ולארץ ישראל. צריך גם לדעת מתי לשתוק".

חברי הכנסת של סיעת ש"ס כעת בסיור בבקעת הירדן עם ראשי ההתיישבות.ינואר 2020. יעקב כהן, אתר רשמי
"אל תייעצו עצות לראש הממשלה". דרעי וחברי ש"ס בבקעת הירדן, היום/אתר רשמי, יעקב כהן

הוא אף ציין כי משרד הפנים החל בעבודת מטה לקראת אפשרות של החלת ריבונות בבקעת הירדן ובשטחים נוספים ביהודה ושומרון וקרא לבני גנץ, גבי אשכנזי ובוגי יעלון "לתת גב" לראש הממשלה נתניהו ולנשיא טראמפ, כדי "שלא נחמיץ את ההזדמנות הזאת".

לדבריו, "אנחנו כאן בארץ אבותינו, זה שלנו, את שלנו אנחנו מיישבים ומקווים שהיום או מחר נוכל לבשר לעם ישראל שכל האזור הזה חוזר לריבונות ישראלית".

כשנשאל על האפשרות שבתוכנית תהיה הקמה או הכרה של מדינה פלסטינית, הודה דרעי כי הוא "לא מכיר את הפרטים" אך ציין כי הוא "סומך לגמרי על ראש הממשלה בנימין נתניהו. כשנכיר את הפרטים, נדע טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully