וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן תוקל בגסות בקרב ההיאבקות, והאב תקף את היריב

27.1.2020 / 0:04

חשבתם שאבא שלכם מעורב בקריירה שלכם יותר מדי? אב בארצות הברית ראה איך בנו מועף אל המשטח במהלך תחרות היאבקות והחליט לנקום ביריב - בדרך שגרמה לו לבלות את הלילה במעצר

FOX61

על המעורבות המוגזמת של הורים של ספורטאים בחיים המקצועיים של הילדים שלהם כבר נכתב רבות, אבל כנראה שהמקרה הבא הוא בכל זאת יוצא דופן. שוטרים מתחנת קנאפוליס מצפון קרוליינה, עצרו בסוף השבוע את בארי לי ג'ונס, שמואשם בתקיפה בגלל התגובה שלו ליריבו של בנו במהלך תחרות היאבקות, לאחר שלדעתו היריב ביצע פעולה לא חוקית.

בסרטון שהופץ נראים שני סטודנטים במהלך תחרות, כשבנו של ג'ונס נזרק אל המשטח על ידי יריבו. בתוך כמה שניות ג'ונס רץ אל הפרקט ומתקל באגרסיביות את היריב שמועף החוצה מהמשטח. על פי הדיווח של חדשות FOX61, הצעיר אותו תיקל ג'ונס האב היה תלמיד בתיכון סאות'איסט גילפורד, בעוד בנו של ג'ונס לומד בתיכון היקרי רידג'. שני הילדים לא נפצעו בתקרית.

משטרת קנאפוליס האשימה את ג'ונס האב בתקיפה ובהפרת הסדר הציבורי, הוא נעצר ושוחרר בערבות של אלף דולרים. אגב, למקרה שתהיתם האם האבא צדק בטענות שלו, על פי איגוד הספורט התיכוני של צפון קרוליינה, השופט בקרב בדיוק סימן כי הפעולה שביצע יריבו של ג'ונס הבן אכן הייתה לא חוקית, בדיוק כשהאב נכנס אל המשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully