וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חורגת חשפה קעקוע מרושע שמשפיל את ילדיה החורגים

28.1.2020 / 0:05

האם הלא מזוהה קיעקעה על גופה סצינה מתוך מלך האריות שבה מתואר בנה הביולוגי כ"בייבי סימבה" ושלושת ילדיה החורגים כצבועים מרושעים עם המסר: "זיכרו מי אתם". התגובות היו סוערות

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

רבים מאיתנו קיעקעו לפחות פעם אחת את גופם. מעבר לעובדה שלפעמים קעקועים יכולים לקשט את הגוף, הם מעבירים בהרבה מקרים גם מסר או תזכורת לעצמך ולסובבים אותך. אלא שאמא אחת חשפה לאחרונה קעקוע שהעביר מסר ממש לא מחמיא לשלושת ילדיה החורגים. היא קיעקעה בצידו הימני של גופה סצנה מתוך הסרט "מלך האריות", שנראה לכאורה תמים, אבל לדבריה בקעקוע היא מתארת את הילד הביולוגי שלה כגור סימבה, מלך האריות הבא, ואילו שלושת ילדיה החורגים מוצגים בקעקוע כצבועים רעים ומסכנים.

קעקוע מרושע. צילום מסך
הקעקוע המדובר/צילום מסך

הקעקוע משחזר את הסצינה בה הקוף רפיקי מציג את סימבה הגור לממלכת החיות בפני ההורים הגאים. מתחת לבבון אפשר לראות את שלושת הצבועים שנזי, בנזאי ואד, עם פרצוף מגוחך ומרושע כשמעל הקעקוע הזה מתנוסס הכיתוב "זיכרו מי אתם".

האם האנונימית פרסמה את הקעקוע המרושע הזה בקבוצת חובבי סרטי דיסני בפייסבוק וכתבה: "אני לא אוהבת קעקועים עם שמות, אבל אצלי יש את שלושת הילדים החורגים (הצבועים). וסימבה מייצג את הבן שלי".התגובות כמובן היו זועמות כשחלק מהגולשים השוו את האמא לאמא החורגת המרושעת של סינדרלה.

אחד כתב: "וואו, האמא הזו ממש מחוייבת לרעיון של אמא חורגת מרשעת. איזה טיפוס מרושע". אחר כתב: "מי האישה הזו? צריך לעשות לה שיימינג על כך שהיא משפילה ילדים קטנים. תתארו לכם אותה אמא חורגת שלכם?"

קעקוע תגובות. צילום מסך
הקעקוע והתגובות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully