וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורר תיאבון או בחילה? התוספת החדשה לפיצה גוררת תגובות קיצוניות

18.1.2020 / 0:01

כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת כדי לנסות טעמים חדשים על הפיצה שלכם? תשכחו מפיצה עם אננס. מסעדה בשבדיה הכניסה לתפריט שלה פיצת קיווי שהפכה ללהיט גדול שמצטרף ל "פיצת אפריקנה" עם בננות ולפיצה עם תוספות של ברווז ודבש

מועצת הפירות

בסרטון - תשדיר שירות לקיווי של מועצת הפירות, 1993

יש אנשים שנרתעים למראה אננס על פיצה, בעוד שאחרים מגנים בתוקף על הלגיטימיות של התוספת, אבל איך תרגישו לגבי סלייס של פיצה שעליו יש פרי אחר? גם אתם בקהילה שמאמינה שיש לאננס כל זכות להיות על פיצה, אתם עלולים למצוא את זה קשה לקבל פירות אחרים בין כל הגבינות המומסות ורוטב העגבניות, במיוחד אם הפרי הזה הוא... קיווי.

מסעדה שבדית עוררה סערה כשניסתה לנפץ את התפיסה הזו עם פיצת קיווי שלטענתם היא להיט גדול. אחד הסועדים העלה תמונה של הפיצה והתגובות היו חלוקות. אחד מהגולשים כתב: "הפיצה הזו עושה אותי רעב בצורה לא הגיונית". אחר כתב: "לקיווי יש טעם דומה לאננס, זה יכול לעבוד גם עם עוד תוספות". אחר כתב: "אני לא חושב שיהיה לזה טעם נפלא, אבל אני אנסה. הפסקתי לאהוב פיצה עם אננס". לעומתם, לפי הגרדיאן הבריטי היו כאלה שכינו את הפיצה כ"טמאה" ו"חילול הקודש" וב"ניו יורק פוסט" היו כאלה שטענו ש"אוכל סקנדינבי הוא ההוכחה הטובה ביותר לקיומו של השטן שראיתי מעודי ", ואפילו "רוע חדש הדיח את האננס ושמו הוא קיווי".

פיצה קיווי. צילום מסך
להיט או אסון? פיצת הקיווי/צילום מסך

אבל זה לא החידוש היחיד בתחום התוספות לפיצה בשבדיה, שם נפתחו מספר פיצריות שמציעות "פיצת אפריקנה", שכוללת תוספות של בננה, פטריות, אגוזים ואבקת קרי. עוד פיצה שיצאה לאחרונה היא Pizza a la Duck. כלומר פיצה עם חתיכות של ברווז עליה, יחד עם ענבים ודבש. אז אם גם אתם אניני טעם ורוצים פיצה יותר מקורית, כדאי לכם לעשות ביקור באחת ממדינות סקנדינביה, מה כבר יש לכם להפסיד?

פיצה בננה. צילום מסך
זו הפיצה אפריקנה/צילום מסך
פיצה ברווז. צילום מסך
לא לשומרי כשרות. פיצה ברווז/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully