וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר חושפת את אוסף רכבי היוקרה הבלתי נתפס שלה

20.1.2020 / 0:00

הדוגמנית/סלבריטי/מיליארדרית האמריקאית שיתפה לאחרונה בתמונות מעוררת קנאה של צי המכוניות שלה שכולל בין היתר מרצדס, פרארי, בוגאטי וגם כמה רולס רויס, כולל אחת וינטג' מיוחדת שקנה לה האקס שלה

זו הבוגאטי שירון שקיילי ג'נר רכשה/INSTGRAM

קיילי ג'נר היא כבר מזמן לא רק האחות של קים קרדישאן. היא נחשבת לאחת מהצעירות האמריקאיות המשפיעות ביותר בעולם, ב-2017 היא נכנסה לראשונה לרשימת 100 הסלבריטאים העשירים של המגזין פורבס ובשנה שעברה בגיל 22 הפכה למיליארדרית הצעירה ביותר שעשתה את הונה בעצמה. הדוגמנית שידועה באורח החיים הראוותני שלה ספגה לאחרונה לא מעט ביקורת אחרי שהצטלמה עם צי של 14 רכבי יוקרה - בעלות כוללת של מעל 5 מיליון דולר.

אלא שהיא לא נתנה הפעם לביקורת לעצור אותה. בתמונות שהיא העלתה לאחרונה, אפשר לראות אותה מוקפת ברכבי יוקרה, חודשיים לאחר שהיא מחקה תמונות אחרות שלהן מהאינסטגרם שלה כיוון שעוקביה ביקרו אותה על הראוותנות המוגזמת שלה. היא העלתה את התמונות עם הכותרת "הו, ימים יפים" והמשפחה והחברים שלה כולל קלואי קרדשיאן וקורי גמבל הגיבו לה כמה "חמודה" היא נראית.

צפו בה מציגה את אוסף כלי הרכב שלה

צי המכוניות של קיילי הוא חלומם הרטוב של אוהבי המכוניות ויש לה תחביב נוסף וזה לצבוע את המכוניות שלה. ב-2018 היא צבעה את המרצדס שלה ששווה 147 אלף דולר בצבע כתום בהיר כדי שתהיה דומה בצבע ללמבורגיני שיש לה, מכונית ששוויה 350 אלף דולר.

לקיילי יש גם שלוש מכוניות פרארי, כולל אחת נדירה ששווה 1.4 מיליון דולר שנתן לה במתנה האקס שלה, הזמר טראוויס סקוט, אבי בתה סטורמי. על פי ההערכות יש רק 210 מכוניות מהדגם הזה של פרארי בעולם. אקס אחר שלה, הראפר טייגה, גם נתן לה במתנה מרצדס מייבאך בעלות של 200 אלף דולר ב-2016, יש לה גם מכונית רולס רויס מפוארת בצבע כחול בהיר וגולת הכותרת היא הבוגאטי שירון שלה ששווה 3 מיליון דולר.

אבל זה לא הכול. ביולי 2019 היא חשפה את "הבייבי החדש" שלה, רולס רויס פאנטום נוספת בעלות של 450 אלף דולר. ביום ההולדת שלה ב-2019 בן זוגה קנה לה רולס רויס וינטאג' שיכולה להימכר בסכום של 80 אלף דולר. קיילי, כידוע לא מתביישת לחשוף את סגנון חייה ולשתף אותו עם 147 מיליון עוקביה באינסטגרם. היא נוהגת לשתף שם גם תמונות שלה בטיסות פרטיות וכשהיא נהנית בחופשות יוקרתיות וכן גם להראות את סגנון הלבוש הייחודי שלה, התיקים והבגדים.

עוד קצת מאוסף הרכבים שלה

View this post on Instagram

oh happy days ?

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

freaky friday

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully