וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מזהירים מ-3 טעויות נפוצות שכולנו עושות עם החזיות שלנו

16.1.2020 / 8:34

מומחים להתאמות חזייה טוענים כי דרך אחסון החזיות שלנו במגירה שגויה והורסת את איכותן, שאנחנו לא מכבסות אותן מספיק (או להפך - יותר מדי) ושרוב הנשים בכלל לובשות חזיות במידה הלא נכונה להן

ShutterStock

אין כמו הרגע הזה בסוף יום עבודה שבו את מסירה מעליך את החזייה ועוברת לפיג'מה, אבל מה את עושה עם החזייה בשלב הזה? מקפלת ושמה במגירה? זורקת לכביסה אחרי שימוש אחד? מומחים להתאמת חזיות טוענים שמרבית הנשים עושות טעויות קריטיות כשמדובר בקיפול, כיבוס ואפילו ברכישת החזיות שלהן. חלק מהטעויות כה חמורות שהן עלולות לפגוע לא רק בחזיות שלכן - אלא גם בבריאותכן.

נתחיל בטעות הראשונה והנפוצה ביותר: דרך קיפול החזייה. למעשה, מומחים טוענים שזו בכלל טעות לקפל חזיות ושהדרך הנכונה לשים אותן במגירה היא לפרוס אותן שם. אם אין מספיק מקום - אולי זה הזמן להיפטר מחזיות ישנות. נשים רבות נוהגות להכניס את החזיות שלהן מבולגנות למגירה ואחרות ידאגו לקפל אותן לפני, אולם ב-"SUN" הבריטימ דיברו עם מומחים שטענו שכי קיפול החזייה פוגם באורך החיים שלה לא פחות מלדחוף אותה בכוח ובאי סדר מוחלט למגירה.

מומחי החזיות טוענים כי הקיפול גורם לנזק הן לגביעים והן לרצועות החזייה. מייקל תומפסון, בעלי המותג "Pour Moi", אומר שיש להתייחס לחזייה כמו אל חליפה: "כמו שלעולם לא תקפלו חליפות, כך גם עליכם להקפיד כשמדובר בחזיות". הוא ממליץ למלא את הגביעים בגרביים או בתחתונים מגולגלים כדי לשמור על צורתן ו"לעודד את קשיחותן". יש כמובן יוצאים מן הכלל: המומחים מאשרים לכן להמשיך לקפל אם החזייה עשויה ממשי, תחרה או אם היא מורכבת מחתיכות בד שנתפרו יחד ליצירת הגביעים. גם במקרה הזה, יש לקפל כלפי חוץ כדי להגן על החומר.

אישה מחזיקה חזיות. GettyImages
הדרך הנכונה לקפל חזיות היא לא לקפל אותן כלל/GettyImages

כל כמה זמן יש לכבס חזייה?

לבישת חזייה למשך יותר משלושה ימים ברציפות עלולה למתוח אותה ולגרום לה לאבד את צורתה המקורית. כשמכבסים חזייה, סיבי הבד חוזרים למצבם המקורי וכך עוזרים לשמור על התאמה נכונה. המומחים ממליצים לכבס חזיות כל שלוש או ארבע פעמים שנלבשו - אך יש להיזהר שלא להגזים. כיבוס מסיבי מדי עלול לגרום להיחלשות אלסטית של הבד, כך שתאלצו להוציא הרבה כסף מיותר על חזיות חדשות בתדירות גבוהה יותר. בכלל, עדיך לכבס חזיות ידנית, כי שימוש במכונה עלול לפגוע בברזלים, לשבור את הקרסים ולעוות את הצורה של הגביעים.

חזיה אדומה במכונת כביסה. ShutterStock
לא להגזים עם הכביסות/ShutterStock

לא לטעות במידה!

סקרים הוכיחו בעבר כי הרוב המוחץ של הנשים לובשות חזיות שאינן במידתן הנכונה. לבישת חזיות שאינן מותאמות נכון לגוף עשויה להוביל לכאבים בגב ובצוואר ואפילו לצלקות. נשים רבות נוטות ללבוש חזיות במידה הלא נכונה כי הן נמתחות לאורך זמן, או כי הן משתמשות בטעות במידת השמלות שלהן עבור החזייה. לכן המומחים ממליצים לבצע מדידה פעם בחצי שנה ובכל פעם שאתן מתכננות לרכוש חזייה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully