וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל חושפת: קבוצת ספורט שלמה התחילה איתי באינסטגרם

20.1.2020 / 9:28

תמי המברו, לה יש מעל 10 מיליון עוקבים באינסטגרם, לא הסכימה לחשוף את זהות הספורטאים אבל בפודקאסט שהיא מקליטה עם אחיותיה היא התרברבה: "כמעט כל ספורטאי אפשרי החליק אל תוך ה-DM שלי"

מערכת "אסור לפספס"

תמי המברו, דוגמנית ומדריכת כושר, היא כוכבת האינסטגרם הכי פופולארית כרגע באוסטרליה ובאופן טבעי יש לה גם המון המון מחזרים באינסטגרם, כשרובם המכריע הם ספורטאים. תמי בת ה-25, לה יש מעל 10 מיליון עוקבים באינסטגרם, היא אמא לשני ילדים וגם חזרה לאחרונה על פי הדיווחים אל בן זוגה ג'קוי פאלמר, אבל זה לא מונע מספורטאים רבים לשלוח לה הודעות ו"להחליק לתיבת ההודעות הפרטית שלה", כך היא טוענת.

בפודקאסט הפופולארי שהיא מקליטה ביחד עם אחיותיה אמילי ואמי היא חשפה שקבוצות ספורט שלמות ניסו לזכות בחיבתה על ידי חיטוט בפרופיל שלה ושליחת הודעות. "אני נשבעת באלוהים, כל ספורטאי בעולם כמעט שלח לי הודעות פרטיות ל-DM", היא אמרה לאחרונה.

תמי המברו. tammyhembroW, אתר רשמי
כוכבת מחוזרת. תמי המברו/אתר רשמי, tammyhembroW

תמי לא הסכימה לחשוף את זהות הספורטאים שהתחילו איתה, אבל שיתפה את תוכן ההודעות שהיא קיבלה. "את עדיין עם חבר שלך? אני שואל בשביל חבר", היא הקריאה מהפלאפון שלה הודעה ששלח לה שחקן מוכר ולאחר מכן היא הוסיפה ש"כל מי שמשחק בקבוצה שלו שלח לי הודעות". אז האם יש להם סיכוי איתה? היא אמרה ש"אם זה בחור שאני חושבת שהוא לוהט ומגניב, אני עשויה לענות לו ולקחת אותי לדייט".

עוד באותו נושא

כך הגיבה מגישת הספורט האיטלקייה לאוהדים שדרשו שתתפשט

לכתבה המלאה

הנה טעימה מהאינסטגרם שלה שגרם לכל הספורטאים להזיע

כאן היא עם שניה ילדיה הקטנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully