וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצרית הגרועה בעולם מוכיחה מדוע זו הייתה טעות להעסיק אותה

24.12.2019 / 0:27

המלצרית הגרועה בעולם פרסמה סרטון של כל המעידות שלה בעבודה והוכיחה ליותר מ-100 אלף משתמשי טוויטר מדוע מעסיקיה מעולם לא היו צריכים לקבל אותה לתפקיד

המלצרית הגרועה בעולם מוכיחה מדוע זו הייתה טעות להעסיק אותה/@_KatieQuinn_13

יש אנשים שלא נועדו לתת שירות. מלצרית מניוקאסל הוכיחה בסדרת סרטונים משעשעים במיוחד שמעולם לא הייתה צריכה להיות מועסקת כמלצרית. קייטי קווין עובדת במסעדה סינית מזה שנתיים בהן נרשמו לה מספר לא מבוטל של נפילות מסוכנות. היא ליקטה ממצלמות האבטחה את כל הרגעים המביכים שלה מועדת, מחליקה ושומטת מגשים ופנקייקים על הרצפה - ושיתפה את הסרטון המשעשע בעמוד הטוויטר שלה. היא אמרה: "1:43 דקות של סרבול המוכיחות מדוע לא היו צריכים להעסיק אותי כמלצרית בדיוק היום לפני שנתיים" - הסרטון זכה ל-24 אלף ציוצים חוזרים ו-100 אלף לייקים.

כמה מהצופים טענו שהנפילות שלה אולי לא נובעות מהיותה מגושמת, אלא פשוט מזה שהיא אולי לא מצוידת בנעלי עבודה נוחות. אחד כתב: "לרוב המעסיקים לא באמת אכפת. מה שחשוב להם זה שינעלו נעלי עבודה תואמות. בעבודה שלי מאוד מקפידים על זה." אחד אחר התבדח: "הנעליים שלך עשויות מקליפות בננה?". חלקם הביעו דאגה אמיתית לבטיחותה של קייטי והמליצו לה לרכוש הנעלה מתאימה. "אתה יודע מה הילדה הזו צריכה? זוג נעלי פרמגריפ של טימפסון," העיר אחד ואחר הוסיף: "אני יכול בבקשה לקנות לך נעליים חדשות? אני משלם".

  • עוד באותו נושא:
  • מלצרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully