וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס של חברת נדל"ן הפתיע את 198 העובדים שלו בבונוס לחג: 10 מיליון דולר

15.12.2019 / 0:15

אדוארד סנט ג'ון בן ה-81 חילק לעובדיו בונוסים לחג בסכום קולקטיבי של 10 מיליון דולר. 198 העובדים מ-8 מדינות הוזמנו לאירוע חגיגי בו קיבלו את הבשורה על הבונוס הגדול בהיסטוריה. סכום הבונוס נקבע לפי מספר השנים שהעובד עבד בחברה ולא על פי תפקידו

St John Properties

בסרטון - צפו בתיעוד הרגע המדהים ותגובות העובדים

הבונוס הגדול בהיסטוריה חולק השבוע לעובדי חברת נדל"ן מסחרית בבולטימור, מרילנד. איל הנדל"ן, אדוארד סנט ג'ון בן ה-81, הזמין את 198 העובדים שלו מ-8 מדינות שונות לאירוע חג המולד של החברה ושם בישר להם שלאור עמידתם ביעדים, הוא החליט להעניק להם בונוס עצום - בסך של 10 מיליון דולר.

סכום הבונוס שכל עובד קיבל נקבע לפי מספר שנותיו בחברה ולא על פי תפקידו, כשמרבית העובדים יצאו מהאירוע ברווח של כ-50 אלף דולר. סכום הבונוס הגבוה ביותר ששולם לעובד עומד על 270 אלף דולר, והנמוך ביותר הוא 100 דולרים - אותו קיבל עובד שהחל לעבוד שם באותו שבוע.

בוס חילק בונוסים לחג לעובדיו בסכום מטורף. St John Properties, אתר רשמי
ככה הגיבו העובדים לבונוס שקיבלו/אתר רשמי, St John Properties
עובדי חברת נדל"ן קיבלו בונוס של 10 מיליון דולר. צילום מסך
העובדים חיבקו את יקיריהם ופרצו בבכי/צילום מסך

חברת הנדל"ן סנט ג'ון נכסים, ששוויה עומד על יותר מ-3.5 מיליארד דולר, מסרה בהודעה לעיתונות כי הבונוס ניתן לעובדים לאחר שהחברה הצליחה לעמוד ביעדיה ולפתח 20 מיליון מ"ר של משרדים, קמעונאות ומחסנים בשמונה מדינות. החברה הציבה את היעד בשנת 2005, כשהיה לה שטח של 10 מיליון מ"ר. מייסד החברה ויושב הראש אדוארד סנט ג'ון העריך שלחברה ייקח 40 שנה לעמוד ביעדים ולא 14 כפי שקרה בסופו של דבר.

ב"בוקר טוב אמריקה" דווח שלעובדים נודע על הבונוס השמן שקיבלו רק באירוע החברה החגיגי שנערך בשבת שעברה, כשפתחו מעטפות אדומות המכילות את סכומי הבונוס הגבוהים. הבונוס הוא כמובן רק תוספת למענק סוף השנה שיקבל כל עובד בחברה. הבונוסים חושבו לפי שנות העבודה של כל עובד, כך שלארי מייקרנץ, נשיא סנט ג'ון נכסים, שעבד בחברה במשך 38 שנים, לדוגמא, קיבל בונוס נמוך יותר ממכונאי שעבד שם במשך 39 שנים.

נשיא חברת הנדל"ן שחילק לעובדיו בונוס של 10 מיליון דולר, אדוארד סנט ג'ון. צילום מסך
נשיא חברת הנדל"ן שחילק לעובדיו בונוס של 10 מיליון דולר, אדוארד סנט ג'ון/צילום מסך

לכבוד מסיבת חג המולד, בסנט ג'ון נכסים כיסו את עלויות הטיסה והלינה של כל העובדים משמונה מדינות כדי שכולם יוכלו להגיע לאירוע. הרגע בו העובדים פתחו את המעטפות ונחשפו לסכומי הבונוס הגדולים תועד במצלמה וכפי שתוכלו לראות העובדים הגיבו בתדהמה, חיבקו את מקורביהם ופרצו בבכי. דניאלה ולנסיה, שעובדת בהנהלת החשבונות של החברה מזה 19 שנים, לא הצליחה להסתיר את הדמעות. "מה שקרה הלילה היה קסום", היא אמרה, "זה משנה חיים. זה מדהים וכל כך נדיב". עובד אחר סיפר: "אני מאוד נרגש. אני עובד כאן מזה הרבה זמן והוא לא היה צריך לעשות את מה שהוא עשה. אנחנו לא יכולים להודות לו מספיק". העובדים סיפרו שהם מתכננים להשתמש בכסף כדי לשלם חובות ולממן את הלימודים של ילדיהם.

העובדים גילו על הבונוס השמן שקיבלו במעטפות שחולקו במסיבה. צילום מסך
העובדים גילו על הבונוס השמן שקיבלו במעטפות שחולקו במסיבה/צילום מסך

אדוארד סנט ג'ון הוסיף ואמר כי החברה החליטה לתגמל את העובדים בדרך שתשפיע משמעותית על חייהם. "אני מנווט את הספינה, אבל הם אלה שמניעים אותה. הם אלה שגורמים לספינה לנוע", אמר ג'ון, "בלי הצוות, אנחנו כלום. אנחנו שום דבר. רצינו לתגמל את העובדים שלנו בגדול, בצעד שישפיע משמעותית על חייהם. אני אסיר תודה לכל אחד מעובדינו על העבודה הקשה והמסירות שלהם. לא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר להראות את זה". בריאיון שנערך במרץ האחרון, סיפר לסאן המקומי: "אני משחק מונופול עם כסף ובניינים אמיתיים. אני לא עובד. אני משחק מונופול וזאת הסיבה שאני עדיין כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully