וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מציגה: קלידים עם בינה מלאכותית

במהלך כנס Re:Invent של אמזון בלאס וגאס, החברה הציגה קלידים עם בינה מלאכותית. לדברי החברה, מדובר בכלי המוזיקלי הראשון שמגיע עם הטכנולוגיה המתקדמת. באמזון לא מצפים שהלהיט הבא ברדיו יצא מהקלידים האלו, והדגישו כי מדובר בכלי לימודי בלבד

בינה מלאכותית גם בתוך פסנתר: חברת אמזון שירותי אינטרנט, הכריזה במהלך הכנס Re:invent שהתקיים בלאס וגאס, על פסנתר עם בינה מלאכותית. המהלך של אמזון נועד כדי לעזור לאנשים ללמוד ולתרגל בינה מלאכותית, ובעיקר לעשות את זה בכיף ובצורה חווייתית. "במהלך הכנס לפני שנתיים הצגנו מצלמה עם מכונה לומדת, בשנה שעברה השקנו מכונית מרוץ אוטונומית והשנה אנחנו מציגים את הפסנתר. זהו כלי המוזיקה הראשון שפועל באמצעות בינה מלאכותית", אמרו באמזון. הפסנתר עם המכונה הלומדת והבינה המלאכותית, יאפשר להוסיף בצורה אוטומטית כלים נוספים כמו גיטרה או תופים.

מדובר בפסנתר עם 32 מקשים ו-2 אוקטבות, שיימכר בחנות אמזון תמורת 99 דולרים. בסך הכל, מדובר במקלדת MIDI רגילה, שנמצאת בלא מעט אולפני הקלטות, אך כוללת בתוכה פיצ'רים אחרים. מקלדת דומה מיצרן זהה, נמכרת באמזון תמורת 46 דולרים, אך באמזון הדגישו כי התהליך שמערב את הבינה המלאכותית מתבצע בצורה שונה. עם זאת, אמזון השיקה מקלדת וירטואלית, שאולי מייתרת מעט את המקלדת הפיזית, ומאפשרת לתרגל את הבינה המלאכותית בדרך זהה, אך בצורה מעט פחות מוחשית.


הכותב הינו אורח אמזון בכנס Re:invent בלאס וגאס.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully