וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה של האבא נגד המפרסמים ששלחו הלבשה תחתונה לבתו הקטינה

16.12.2019 / 0:00

דניאל כהן חיה בקליפורניה עם אמא שלה ומתפרנסת יפה מפרסום מותגים של הלבשה תחתונה ברשת החברתית. היא טוענת שהיא בת 15, אך אביה טוען שהיא רק בת 13 ומתחנן: "החברות האלה מתעניינות רק בכסף, לי חשוב יותר הביטחון שלה. מעולם לא אישרתי את זה"

daniellecohn

דניאל כהן חיה בקליפורניה עם אמא שלה והסוכן שלה. יש לה מעל 3.7 מיליון עוקבים באינסטגרם ושווי שוק מוערך של 1.5 מיליון דולר. היא מרוויחה הרבה כסף באמצעות העלאת תמונות וסרטונים שלה בלבוש חושפני, בגדי ים והלבשה תחתונה. אלא שאביה דסטין כעת נכנס לתמונה ומפציר במפרסמים להפסיק לשלוח אותה להצטלם בהלבשה תחתונה לרשתות חברתיות.

דניאל פרצה לתודעה בשלב הראשון דרך אפליקציית Tik.Tok ובעוד שאביה טוען שהיא רק בת 13, היא מתעקשת שהיא בת 15. בפוסט פייסבוק שכתב, דסטין מאשים את המפרסמים ב"ניצול ילדים" בכך שהם גורמים להם להצטלם בבגדים חושפניים והביע דאגהמכך שהיא מדגמנת הלבשה תחתונה של "קלווין קליין" בחדר השינה שלה.

זו דניאל כהן

View this post on Instagram

I do what I want❄️?

A post shared by DANI?? (@daniellecohn) on

הוא כתב: "במקום שהתמונות האלו יוסרו, בכל פעם שאני שואל על כך, אומרים לי שדניאל רוצה להעלות את התמונות ושהיא מאבדת לייקים. עבורי הביטחון האישי שלה יותר חשוב. אני מעולם לא אישרתי לדניאל לעשות פרסומות או לקדם מכירות ואם מישהו אומר שכן, הוא משקר. היא בסך הכול ילדה ולא צריכה לעבוד מגיל כל כך צעיר. אלא שלהרבה אנשים שמסביבה ולחברות האלו אכפת יותר מהכסף. אם למישהו יש את החתימה שלי, אז זו רמאות".

למרות זאת, דסטין אמר שהוא סומך על אמא של דניאל שתשלוט על הפעילות שלה ברשתות החברתיות ואיפשר לבתו לעבור עם אמא שלה מפלורידה לקליפורניה, כל עוד היא מבקרת אותו פעם בחודש, שולחת לו דיווחים מבית הספר ומעלה "דברים ראויים" בלבד לרשתות החברתיות. מעבר מהיר על פיד האינסטגרם שלה מרמז שהוא כשל בניסיון הזה. מעבר לכך, בתו אפילו פרסמה סרטון בו "הוכיחה" שהיא בת 15 על ידי זה שהראתה את הפירסינג שעשתה בטבור וטענה שניתן לעשות זאת רק מגיל 15 ובמקביל פרסמה תמונה חושפנית שלה בה כתבה ""I'm the girl your girlfriend needs to be worried about?." (אני הבחורה שהחברה שלך צריכה להזהר ממנה")

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הפוסט של דסטין נגד ה"ניצול" של בתו

דניאלה כהן. אתר רשמי
"I’m the girl your girlfriend needs to be worried about?./אתר רשמי

פרסמה תגובה- שרק סיבכה אותה יותר

אמה של דניאל סרבה להגיב להאשמות, אבל דניאל עצמה בחרה להגיב לפוסט של אביה בסדרת סיפורי אינסטגרם. היא פנתה אליו במכתב פתוח וכתבה שהיא שמחה שהוא לא היה מעורב בחייה וכי אמה היא "פעמיים ההורה שאתה אי פעם היית יכול להיות. גרמת כל כך הרבה נזק שלעולם לא אוכל לסלוח לך," כתבה. "כמו לפנות לרשתות החברתיות במקום לפנות אלי באופן אישי... הנחת שקרים ודיברת עלי כמו שאויב היה מדבר... אבל העובדה היא ששיקרת על הכל". היא המשיכה להסביר בשלושה פוסטים ארוכים כי אביה מעולם לא היה שם בשבילה וכי הוא גרם לה כאב רב. היא גם ביקשה ממנו להפסיק להשמיץ את אמה. "אתה כל הזמן אומר לאנשים שהיא מכריחה אותי לעשות את זה; היא לא מכריחה אותי לעשות שום דבר שאני לא רוצה לעשות בעצמי!" היא כתבה. "יש לי מחשבות ורצונות משלי, הצבתי יעדים בחיי וכל מה שאני עושה זה להשיג אותם ובגלל שאתה לא חלק מזה אתה רוצה לשבת כאן ברשת החברתית וללכלך על אמא שלי!", היא סיימה את הפוסט וכתבה: "הגיע הזמן שתלך לגמילה, אתה הזוי לחלוטין".

אם כבר מדברים על הזוי - מסתבר שאת נאום התוכחה הזה, שמוקיע ומאשים את אביה, היא העתיקה, מילה במילה, מתוך כתבה במגזין הרשת @TheOdyssey. כל מיש כתב לה על כך - התבקש על ידיה לסתום את הפה.

בנוסף, דניאל ספגה ביקורות קשות מהמעריצים שלה מוקדם יותר השנה. לאחר שטענה שהתחתנה בלאס וגאס ושיקרה כשטענה שהיא בהיריון מהחבר היוטיובר שלה מייקי טו בן ה-16 - שמאז הוריו אסרו עליו כל גישה לרשתות חברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully