וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לי רגע דל: האטרקציה התרבותית שמנסה לשכנע אתכם לרדת לאילת

1.12.2019 / 9:41

מוועידת עיצוב ועד מוזיקה קאמרית, מאמנויות רחוב ועד אוכל יווני. אילת משיקה את "Winter Sun Festival", שמאגד תחתיו את כל הפסטיבלים שיש בעיר הכי יפה בעולם, במיוחד לאנשים שמשתעממים מהר ולא מסתפקים בלשבת לחופו של הים הנהדר. והמחירים? אילת תישאר אילת

אסף אמדורסקי באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

מה צריך לעשות כדי לשכנע אדם סביר והגיוני לנסוע לאילת דווקא בחורף? אם אתם אנשים שאוהבים דברים כיפיים, נהנים מהים הכי יפה בעולם ויש לכם את כל החשק שבעולם להימלט מהאספלט לעולם שכולו שמש, אז לא צריך לעשות כלום. באמת, מביני העניין (אני) יודעים שחודש פברואר, למשל, שאולי עוד יירד בו גשם בכל מקום בארץ שאינו מדברי, הוא החודש המושלם ביותר לנדידה דרומה. המחירים הופכים להיות סבירים, מזג האוויר קיצי וההימלטות תוך כדי החודשים הארוכים שבהם אין חוגים היא חיונית וחשובה.

אבל בכל זאת, משרד התיירות, תאגיד התיירות אילת, עיריית אילת והתאחדות המלונות בעיר איגדו את כל הפסטיבלים שהעיר הזאת חוגגת במהלך החורף, צירפו עוד 14 פסטיבלים חדשים שנבחרו במכרזים של תאגיד התיירות - ונתנו שם לדבר. ווינטר סאן פסטיבל (Winter Sun Festival) הוא הפרויקט החדש שמאגד תחתיו 35 פסטיבלים בינלאומיים ואירועי תרבות באילת. הוא גם הסיבה לכבודה שלחו הארגונים שהוזכרו שורת עיתונאים לחוות את אילת בגרסתה החורפית.

אילת, ריף הדולפינים. מעין רודה, אתר רשמי
העיר הכי יפה בעולם. אילת/אתר רשמי, מעין רודה

הרעיון מאחורי פסטיבל הפסטיבלים? לצקת תוכן לתוך החופשה שלכם, בהנחה שמה שחסר לכם בחופשה זה פסטיבל יווני, פסטיבל מוזיקה אלקטרונית, או שבוע יין. כך, אם אתם מאותם אנשים שברגע שהם מגיעים למלון ישר תוהים "מה אפשר לעשות פה?", או "איזה אטרקציות יש פה לעזאזל?" - כל ה"אין לי רגע דל" הזה הוא בשבילכם.

לא כל הפסטיבלים שווים הגעה מיוחדת לאילת, זה בטוח. לא יודעת אם הייתי מגיעה לשלושה ימים של "פסטיבל השופינג", שמבטיח שופינג ללא מע"מ והרצאות בנושא לייף סטייל. אבל הגרסה החורפית של פסטיבל הג'אז בים האדום, או פסטיבלי מוזיקה אלקטרונית בהחלט יכולים להיות תירוץ טוב לארוז בגד ים ולרדת דרומה. מה עוד נותנים שם ב"ווינטר סאן פסטיבל"? פסטיבל גיטרה, פסטיבל לתיאטרון רחוב ופסטיבל קולינרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אסף אמדורסקי. מיכאל טיופיול,
אסף אמדורסקי, יופיע בגרסה החורפית של פסטיבל הג'אז/מיכאל טיופיול

והמחירים? אילת וויל בי אילת. נכון, כדי להתארגן על סוף שבוע או כמה ימים בעיר במחיר נורמלי תצטרכו להתאמץ במיוחד, ונדמה שכל הניסיון הזה למלא את העיר בתוכן, הוא מין הכרה ש"אין לנו מה לעשות עם המחירים, אז לפחות שיהיה לכם מה לעשות בחופשה שלכם". האם זו סיבה מספיק טובה כדי להכניס את היד לכיס ולהוציא המון המון המון שטרות על חופשה קטנה בארץ? אפשר לפחות להעריך את הניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully