וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיזוף הישבן ל-30 שניות ביום הוא המפתח לשינה טובה והגברת הליבידו"

3.12.2019 / 0:15

מטאפיזיקאית מקליפורניה טוענת כי חשיפת הישבן לשמש למשך 30 שניות מדי יום מעניקה לה אנרגיה גבוהה יותר, מאפשרת לה לישון טוב יותר ואפילו משפרת את הליבידו שלה, כוכב "ג'קאס" הצטרף לטרנד, אבל רופאים מזהירים: "זה לא מבוסס מחקר ואפילו יכול לסרטן"

Metaphysical Meagan

המטאפיזיקאית מייגן, כפי שהיא מכנה עצמה ברשתות החברתיות, טוענת ששיזוף של הישבן למשך 30 שניות ביום עושה פלאים לגוף. מייגן, תושבת קליפורניה, הפכה לכוכבת רשת לאחר שפרסמה תמונה שלה באינסטגרם מתרגלת את מה שהיא מכנה "שיזוף חיץ הנקביים" - האזור שבין פי הטבעת לאיבר המין. לטענתה, מדי בוקר היא מעניקה לישבנה 30 שניות של חשיפה לשמש, כפי שניתן לראות בתמונה שפרסמה בה היא נראית שוכבת עירומה ואוחזת בכפות רגליה באוויר כשישבנה פונה לשמש שבפארק הלאומי ג'ושוע טרי. לדבריה, שיזוף חיץ הנקביים מעניק לה אנרגיה גבוהה יותר, מאפשר לה לישון טוב יותר ואפילו משפר את הליבידו שלה. מייגן טוענת שוויתרה על הקפה של הבוקר עבור הריטואל החדש בחייה וששיזוף האזור למשך 30 שניות שווה ערך לבילוי יומי בשמש בלבוש מלא.

בפוסט שפרסמה ב-21 באוקטובר הסבירה מייגן שמדובר במנהג טאואיסטי קדום. היא אמרה שבשלושת השבועות שניסתה את זה - האנרגיה שלה השתפרה פלאים. מייגן טענה שבשלושת השבועות האחרונים היא ישנה טוב יותר ומרגישה מחוברת יותר ל"אנרגיה המינית" שלה ו"לשליטה על חייה". עוד הוסיפה שהיא מרגישה ב"יצירתיות שממלאת את גופה" ושמצבה החדש מסייע לה למשוך מחזרים שמשדרים באותו גל כמו שלה. "זה יותר אנרגטי מלשתות כוס קפה על הבוקר וזו אלטרנטיבה נהדרת לצריכת קפה נוירוטוקסי וקפאין שעלולים לשבש את בריאות בלוטת יותרת הכליה".

הפוסט שלה גרר אלפי תגובות. "התנהגות מגוחכת. תמצאי חיים", כתב אחד בתגובה, "תמצאי עבודה ותקני בגדים". אחר הוסיף: "ומה אני אמור לעשות כשאין שמש בחוץ?". היו גם כמה ביקורתיים פחות: "שגרת יום חדשה למשרד? דווקא נשמע מהנה" כתב אחד ואחר הוסיף: "מי היה מאמין שיש לנו פאנל סולארי שם". בפוסט נוסף שפרסמה מייגן ב-12 בנובמבר היא הגיבה לביקורות שקיבלה על המנהג המוזר שלה. היא כתבה: "שיזוף חיץ הנקביים הוא מנהג טאואיסטי עתיק שמקורו במזרח הרחוק. בטאואיזם זה נקרא 'שער החיים והמוות'. זה השער אליו האנרגיה נכנסת לגוף וממנו היא גם יוצאת".

הגברת הליבידו

מייגן טוענת גם כי השיטה תורמת לחשק מיני בריא, מווסתת את השעון הביולוגי שלנו, מחזקת את האיברים הפנימיים שלנו ומסייעת לשינה עמוקה יותר. היא הוסיפה: "הניסיון שלי מוכיח את זה. אני מתרגלת זאת כבר כמה חודשים. אני פותחת את היום ב-5 דקות שיזוף ומרגישה מלאת אנרגיה למשך שעות".

היא הוסיפה: "אני כבר לא סומכת על קפה כדי לפתוח את היום שלי, כי אני מקבלת את האנרגיה שלי מהשמש. אני ישנה טוב יותר וזקוקה לפחות שעות שינה בזכות האנרגיה שאני מקבלת. אני ממליצה על זה לכל מי שרוצה לתרום לבריאותו ולמי שמחפש להתחבר לאנרגיה המינית שלו בצורה מאוזנת יותר. העצה העיקרית שלי הוא להשתזף בין 30 שניות ל-5 דקות מקסימום בשמש". מייגן ציינה כי אין בכוונתה לשזוף את חור הישבן וכי לא נדרש לכך קרם הגנה, "השעות האידאליות ביום לעשות את זה הן בין 7 ל-9 בבוקר".

View this post on Instagram

☀️Perineum Sunning PART 2☀️ ?I was recently interviewed for an article on this, so I thought I'd share more: Perineum sunning is an ancient Taoist practice that originated in the Far East. In Taoism, the perenium or Hui Yin is called the "Gate of Life and Death." This is a gateway where energy enters & exits the body. I first learned about perineum sunning through my studies of Taoism and Tantric practices. Mantak Chia speaks about this in his work, as does my friend @ra_of_earth . ?The benefits of perineum sunning include: ? •It brings in prana or solar energy from the sun into the organs within the body which strengthens the organs. ? •Perineum sunning prevents against the leakage of chi or life force energy from the body. This in turn sustains health & longevity of the physical body. •Increases creativity and creative output. •Aids in a healthy libido & balanced sexual energy. •30 seconds of sunlight on the perineum is equivalent to being in the sun all day with your clothes on. •It regulates the circadian rhythm and promotes deeper sleep. •Grounds and connects you to the Earth. •Increases your personal magnetism and amplifies the auric field. •Better focus & mental stimulation. •Regulates hormone function in the sex organs. ⚡️ ?My experience with perineum sunning has been profound. I have been practicing this for a few months now. I start my day with 5 minutes of perineum sunning & feel energized for hours. I no longer rely on coffee for energy to start my day because I am getting my energy from the sun. I also am experiencing better sleep and require less sleep due to boost of overall energy. • ?I would highly recommend this to anyone who is seeking optimal health & wellness and to those looking to connect with their sexual energy in a balanced way. • ?The main advice I have that this practice is meant to be done in the time of 30 seconds to 5 minutes MAX in the sun. ? •‼️‼️THE INTENTION OF THIS IS NOT TO TAN YOUR BUTTHOLE‼️‼️ • ? Sunscreen is not required & all you really need is 30 seconds of sun exposure. The ideal hours of the day to do this are between 7-9 am. #ButtholeSunning #SexualHealing #TaoistPractices

A post shared by ? ? Metaphysical Meagan ? ? (@metaphysicalmeagan) on

מייגן לא לבד

מייגן היא לא חובבת הבריאות הראשונה שתומכת בשיטת השיזוף הביזארית הזאת. זוכרים את "ג'קאס"? אז כוכב הסדרה ג'וני נוקסוויל הוא גם מעריץ מושבע של השיטה. גם כוכבת "שקרים קטנים גדולים", שיילין וודלי, הידועה באורח החיים ההוליסטי שלה, סיפרה בעברה שעשתה זאת: "דבר נוסף שאני אוהבת לעשות זה לתת לווגינה שלי מעט ויטמין D", היא אמרה בראיון ל- Gloss ב-2014. בנוסף, סרטון שפורסם בידי המשתמש Ra of Earth וצבר יותר מ-35 אלף צפיות מציג שני גברים מבצעים זאת - שוכבים עירומים, מכוונים את ישבנם לשמיים ומשמיעים קולות של הנאה.

"טענות לא מבוססות"

חשוב לדעת - מומחים מזהירים כי הטענות של מייגן אינן מבוססות ולמעשה עלולות להגביר את הסיכון לחלות בסרטן העור. שמיר פאטל, מייסד Chemist 4 U, אמר: "ויטמין D הוא חיוני לגופנו, מסייע לחיזוק עצמות, שיניים ושרירים, אבל יש דרכים קלות בהרבה לקבל מנה טובה של ויטמין D מאשר לחשוף את הישבן שלך לשמש. בעוד שמייגן טוענת ש-30 שניות של חשיפה לא סדירה לשמש היא הפתרון, תקופה ממושכת יותר של חשיפה שכזו עשויה להוביל לנזק ארוך טווח. אין מחקרים המראים שהשיטה הזאת אכן עובדת, כך שכנראה אין לכך שום תועלת. אני מאמין שיציאה להליכה ארוכה בשמש הרבה יותר מועילה. אם אתם זקוקים לויטמין D, תוכלו לקחת תוספים שהרבה יותר פרקטיים משיזוף הישבן".

ד"ר דיאנה גאל הוסיפה: "אין שום עדות לכך ששיזוף בדרך זו משפיעה על הבריאות הגופנית שלנו. כן, מדיטציה וצריכת ויטמין D אכן מסייעות לבריאות הנפשית והפיזית, אבל אתם לא צריכים לפגוע בעור שלכם בחשיפה מוגזמת לשמש בשביל זה".

גם הגניקולוגית ד"ר ג'ניפר גונטר פרסמה אזהרה בחשבון הטוויטר לכל מי ששוקל לנסות את השיטה וכתבה: "אני מרגישה מלאת ביטחון כשאני אומרת שלפי הטבעת וחיץ הנקבים אין שם יכולות ריכוז מיוחדות של אור השמש. את יכולה לקבל כוויות שמש כואבות מאוד ואפילו סרטן עור בפות".

  • עוד באותו נושא:
  • שיזוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully