וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היעיל והמהיר לניקוי מזרנים יצרוך מכם שימוש בפריט אחד מוזר במיוחד

8.12.2019 / 0:05

גורו ניקיון שיתפה טיפ מסקרן במיוחד לניקיון מזרנים והציגה גם הוכחות מצולמות. כדאי שתלכו לבדוק אצל סבא וסבתא, כי ייתכן שחומר הניקוי המיוחד הזה נמצא אצלם ממש ליד המיטה

צילום מסך

יש מצב שהמרכיב הסודי לניקיון מזרנים די יגעיל אתכם - אבל אם התוצאה היא כפי שהיא נראית בתמונת "האחרי", זה לגמרי שווה את זה. רובנו מכבסים את המצעים שלנו באופן קבוע מדי שבוע או שבועיים, אך לא מעזים לגעת בכלל במזרן - הרי שום מכונת כביסה לא תכיל אותו. מומחי ניקיון קבעו שיש לנקות את המזרנים שלנו פעם בחצי שנה, אז המצב באמת חמור. לשם כך, גורו ניקיון מבריטניה שיתפה את השיטה הפשוטה והיעילה שלה לניקיון המזרן כדי שתוכלו לנקות אותו אפילו פעם בשבוע אם תרצו. כל מה שאתם צריכים זה פריט אחד קטן, שימושי בעיקר לקשישים ומאוד מוזר.

חולת הניקיון שיתפה תמונות "לפני ואחרי" של המזרן שלה ואמרה כי הסוד להצלחתה טמון ב... טבליות לניקוי שיניים תותבות (קצת מגעיל, כבר אמרנו). בתמונות ניתן לראות בבירור איך המזרן שלה היה מטונף לגמרי לפני - ואיך הוא נראה מיד אחרי השימוש במוצר המאוד לא שגרתי שלה. "זה כמעט לא דורש שום מאמץ", היא הסבירה בפוסט שכתבה בפייסבוק, "שמתי 6 טבליות בבקבוק של 500 מ"ל מים וריססתי מהחומר על המזרן. הלכלוך נעלם לנגד עיניי. לסיום ניגבתי את המזרן עם מעט מים".

אם במקרה אין לכם סבא או סבתא עם שיניים תותבות, תוכלו תמיד ללכת על פתרון הסודה לשתייה שהציע הגולש ג'רסי דימיק. תחילה יש לערבב את הסודה לשתייה בכמה טיפות של שמן אתרי ואז לפזר מהחומר על המזרן המלוכלך. אחר כך יש לעסות את המזרן ולמרוח את התערובת היטב לניקיון עמוק. לסיום, יש להשאיר את החומר על המזרן למשך שעה כדי שיפעיל את קסמו ואחר כך לשאוב לחלוטין את התערבות ועמה גם את קרדיות האבק והלכלוך.

זה עובד יופי גם עם אבקת סודה לשתייה

  • עוד באותו נושא:
  • מיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully