גבר קנה לחברתו בגד ים שימנע מאנשים להתחיל איתה. צילום מסך
צילום מסך

מצחיק או מיזוגן? קנה לארוסתו בגד ים שימנע מגברים להתחיל איתה

29.11.2019 / 8:40

מפיק רדיו לשעבר הפתיע את ארוסתו בבגד ים "דוחה גברים" - שעליו מודפס בגדול הפרצוף שלו. זו הייתה התגובה שלה

Pedro Cuccovillo Vitola

חבר קצת יותר מדי מגונן קנה לזוגתו בגד ים עליו מרוח בענק הפרצוף שלו - כדי שגברים לא יפלרטטו ויתחילו איתה או בכלל יסתכלו עליה כשהיא בלעדיו בחוף. פדרו קוקובילו ויטולה עלה על רעיון יצירתי, אם כי לא בהכרח מקורי, להפתיע את ארוסתו חובבת הביקיני בבגד ים שלם עליו מודפס מקדימה ומאחורה פרצופו הלא מאוד מחמיא. לארוסתו, פאטי, יש חשבון אינסטגרם עם שלל תמונות שלה בביקיני בחופשות מסביב לעולם, כך שפדרו ידע בדיוק כיצד לשמח את חברתו ובמקביל כדי למנוע מכל מיני גברים שמריירים עליה לנסות להתקרב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"זה מתועד היטב שפאטי אוהבת את בגדי הים ביקיני שלה ואני שונא להוציא עליהם כסף", כתב באינסטגרם פדרו, מפיק רדיו לשעבר בתכניתם של קייל וג'קי או בסידני, "הפעם הנחתי את רגשותיי בצד ומצאתי מקום טוב בלב לקנות לה את בגד הים המושלם".

גבר קנה לחברתו בגד ים שימנע מאנשים להתחיל איתה. צילום מסך
גבר קנה לחברתו בגד ים שימנע מאנשים להתחיל איתה/צילום מסך

בסרטון שצבר יותר מ-10 אלף צפיות, ניתן לראות כיצד פדרו מפתיע את פאטי במתנה: "זה משהו שאת צריכה לשים עליך אז את צריכה לעצום את העיניים, לשים אותו עליך ונבצע את החשיפה במראה". פאטי הסכימה להצעה ונכנסה לחדר השינה שלהם עם כיסוי עיניים, שם פדרו עזר לה להתלבש. כשכיסוי העיניים ירד, פאטי צעקה ונקרעה מצחוק למראה פרצופו של ארוסה מרוח לה על כל הגוף. "זה ביקיני, תמיד ביקשת ביקיני", הרגיע אותה פדרו. היא הגיבה בצחוק: "זה מגעיל. אני צריכה ללבוש את זה לים". פדרו הוסיף: "אם מישהו ינסה להתחיל איתה, מי שיקבל את פניהם יהיו הפנים שלי מרוחות על הגוף שלה".

העוקבים שלו חשבו שמדובר במעשה משעשע ואמרו שפדרו "מאוד יצירתי". "פאטי קיבלה את זה יפה. היא זורמת עם השטויות האלה. לא בטוח את מה אני אוהב יותר - אותך או את פאטי" כתב אחד ואחר הוסיף: "מטורף. אני לא יכול להפסיק לצחוק".

בני הזוג התארסו בדיסנילנד טוקיו בספטמבר ועברו לגור בביתם המשותף הראשונה לאחר ההצעה.

עוד בוואלה!

הרשתה לחבר שלה לצאת מהבית רק אם ילבש את החולצה הסופר מביכה הזאת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully