וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השוער הארגנטינאי שהפך למתאגרף חטף נוקאאוט מהסרטים

19.11.2019 / 11:50

פאבלו מיגליורה, שבעבר עמד בשער של בוקה ג'וניורס, ראסינג, פניארול ועוד, ספג הפסד ראשון בקריירת האגרוף שלו ועוד בצורה די אכזרית

פאבלו מיגליורה שוער עבר מתאגרף בהווה/צילום מסך

לפני כשנתיים, פאבלו מיגליורה החליט שנמאס לו מכדורגל, ובגיל 35 תלה את הנעליים כדי לנסות ולהגשים את החלום הבאמת גדול שלו: להפוך למתאגרף מקצועני. אז את הנעליים הוא החליף בכפפות, ואחרי קריירה ארוכה בת 15 שנים על כר הדשא, עבר לזירה.

זה התחיל נהדר עבור מיגליורה, שניצח בכל ארבעת הקרבות הראשונים בקריירה שלו בצורה די מרשימה. אלא שאת הקרב האחרון שלו, מול אמיליו אסקייל סראטה, הוא כנראה ירצה לשכוח, אם בדרך נס הוא כן הצליח לזכור חלקים ממנו אחרי הנוקאאוט שספג.

מיגליורה עלה לקרב שלו מול סראטה בקטגוריית משקל כבד מטעם ארגון WPC, ודי הרשים בסיבובים הראשונים. אלא שבהמשך, הוא כנראה התעייף וספג לא מעט חבטות מיריבו, שהצליח להפילו לקרשים ולזכות בנוקדאון בסיבוב השביעי.

מיגליורה הצליח להתאושש ועמד על רגליו בתום הספירה של השופט, אך בסיבוב שלאחר מכן, השמיני, הוא כבר לא הצליח לקום. במהלך התגוששות במרכז הזירה, ספג שוער העבר אינספור מכות בראש, עד שאנשי הפינה שלו שלפו מגבת לבנה כדי להודיע על כניעה. הקרב נפסק באותו הרגע וסראטה הוכרז כמנצח.

מדובר בהפסד הראשון בקריירה של הארגנטינאי שניצח לפני כן בארבעה קרבות. למרות ההפסד, הוא הודיע לעוקביו ברשתות החברתיות כי הוא בסדר, שהפסדים הם חלק מהעניין. וכמובן הכריז שיחזור להילחם בקרוב מאוד.

את הקריירה שלו במגרש הכדורגל החל מיגליורה בהוראקן, ועבר בין היתר גם בבוקה ג'וניורס, ראסינג קלאב, סן לורנסו, דנימו זאגרב, ארחנטינוס ג'וניורס, פניארול ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער ארסינג פאבלו מיגליורה מנסה לעצור את שחקן בוקה ג'וניורס חואן רומן ריקלמה. AP
מיגליורה מנסה לעצור את ריקלמה, עת שיחק בראסינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully