וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עירום באינסטגרם בווידוי קורע לב: "גברים מאוימים ממני ואני מתוסכלת ובודדה"

17.12.2019 / 15:35

לכוכבת הרשת אמנדה ניקול יש יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם ותמונות עירום נועזות, אך היא מתוודה שהיא מרגישה בודדה ומתוסכלת מינית: "אנשים מרעיפים עליי אהבה אבל בסופו של יום אני לגמרי לבד. גברים מרגישים מאוימים מדי בכדי לפנות אליי או חושבים שאני נערת ליווי"

@the_amanda_nicole

אל תתנו לתמונות להטעות אתכם: דוגמנית האינסטגרם אמנדה ניקול מרטין אולי נראית כמו האישה הכי מחוזרת על הפלנטה - אך היא לגמרי לבד. בריאיון ל"דיילי סטאר" מספרת ניקול שהיא מתוסכלת מינית מאחר שגברים מרגישים "מאוימים מדי" בכדי להתחיל איתה.

ניקול, שמפרסמת תמונות בעירום (או עם מעט מאוד לבוש) בעמוד האינסטגרם שלה בו יש 1.2 מיליון עוקבים, טוענת שגברים רבים נלחצים מהאפשרות לפנות אליה. היא סיפרה: "הרבה בחורים נורמליים מרגישים מאוימים ממני. חיי האהבה שלי הם אסון". תושבת לאס וגאס מאמינה שאוהדיה באינסטגרם עשויים להרחיק כמה מחזרים פוטנציאליים: "אני מקבלת המון ביקורת באינסטגרם. מאחר שאני מצליחה, מטיילת בעולם וסקסית מאוד, הרבה גברים חושבים שאני נערת ליווי - ואני לא. הגברים שלא שופטים אותי ואני מוצאת חן בעיניהם כנראה מרגישים מאוימים מדי כדי להציע לי לצאת איתם".

הגברים המעטים שכן פונים אליה, כך היא טוענת, אינם מה שהיא מחפשת. היא הוסיפה: "החבר'ה שלא מרגישים מאוימים, אלה שבעצמם מפורסמים באינסטגרם, יותר מדי שקועים בעצמם כדי אפילו לנסות לפנות אליי. יש להם מיליון נשים שפונות אליהן, אז קשה להם להישאר נאמנים. אני לא מחפשת טיפוסים כאלה".

מעבר לכך, היא מאמינה שגם אפליקציות היכרויות אינן יעילות במיוחד עבורה. היא הוסיפה: "כשאני פותחת פרופיל באפליקציית היכרויות, מיד מדווחים עליי כי לא מאמינים שהפרופיל שלי אמיתי. הם חושבים שאני חיקוי של עצמי. בגלל זה אני די בודדה, יותר משהייתי לפני שהתפרסמתי".

שוב אל תתנו לתמונות להטעות אתכם: כוכבת הרשת לומדת בימים אלה משפטים באוניברסיטה ומקווה להפוך בקרוב לעורכת דין מוסמכת. גם מבחינה כלכלית אתם לא צריכים לדאוג לה. ניקול סיפרה: "אני מרוויחה סכום של כ-700 אלף דולר מדי שנה, רק מזה שאני מציגה את הגוף שלי". היא הוסיפה: "אני בדרך כלל השוגר מאמא במערכות יחסים. אני זו שמפנקת. אפילו קניתי לחבר האחרון שלי BMW".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully