וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט למבוגרים בלבד צולם במוזיאון - ליד הורים וילדיהם

22.11.2019 / 0:18

בהנהלת המוזיאון טוענים שלא היה להם מושג שהטייסים והדיילות שהגיעו להצטלם במטוס בעל מורשת הקרב במוזיאון אווירי - הצטלמו למעשה לסרט פורנו נועז

banged.babes

סרט שצולם במוזיאון אווירי בקובנטרי, אנגליה, עורר סערה במקום, אחרי שהתברר שהשחקנים הלבושים כטייסים ודיילות צילמו סצנות ארוטיות נועזות לסרט פורנו - בזמן שהורים סיירו סביב במוזיאון עם ילדיהם. על פי הדיווחים בבריטניה, אולפני סרטי הפורנו "Banged Air" שילמו למוזיאון האווירי מידלנד 100 ליש"ט כדי שיאפשרו להם להצטלם באחד המטוסים שהיה בעבר חלק מהצי של אייר פראנס. אלה שככל הנראה לא שיתפו את הנהלת המוזיאון בעבודה שהצילומים נועדו עבור סרט פורנו.

הצילומים כללו שני "טייסים" ושלוש "דיילות" - שלושתן שחקניות פורנו מוכרות (כריסטינה מאי, אמילי בלייק ובת'אני אדמס). אנשי המוזיאון הכחישו שידעו על מטרת הצילומים. המנהלת דיאן ג'יימס אמרה: "הקבוצה הזו הגיעה לבושה במדי טייסים ודיילים, אבל זה לא יוצא דופן מאחר שכבר קרה בעבר שאנשים הגיעו לצילומי שחזור. אם היינו יודעים מה קורה שם, היינו עוצרים את זה מיד. הם רימו אותנו".

במהלך צילומי הסרט, חבר צוות חשדן דפק בדלת המטוס כדי להיכנס לסט הצילומים אך נאמר לו שמדובר בצילומים של ליין בגדי ים. אותו מקור במוזיאון אמר: "זה מתמיה שהם הצליחו לצלם סרט פורנו במקום רווי בהיסטוריה וגאווה מלחמתית כמו מטוס Vickers Viscount. זה פשוט נורא שהם עשו את זה בזמן שילדים היו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully