וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: כדורגלן קרואטי הרג תרנגולת במהלך משחק והורחק

הווידאו הפך ויראלי ואיבן גאזדק ניסה להסביר: "התרנגולות כל הזמן נכנסו למגרש, אני מתנצל. קניתי לבעלים תרנגולת חדשה"

יוטיוב

כדורגלן קרואטי ספג כרטיס אדום ישיר במהלך משחק בסוף השבוע, אחרי שהרג תרנגולת בצדי המגרש. איבן גאזדק בן ה-23, שחקנה של נ.ק. יילנגראד החצי מקצוענית, ראה קבוצה של תרנגולות בצד המגרש במהלך משחק ביום שבת האחרון ובעט באחת מהן בצורה פראית. התרנגולת מתה במקום וגזדאק פשוט הרים את הגופה שלה והשליך אותה מעבר לגדר.

כל האירוע צולם מתחילתו ועד סופו והפך ויראלי. כך גאזדק, כדורגלן חובבן בליגה השישית בקרואטיה, הפך למפורסם בתוך כמה ימים. "אני מתנצל", הוא אמר בריאיון לאחד מכלי התקשורת במולדתו, "תאמינו לי, זה לא היה בכוונה... הייתי במתח בגלל המשחק, לפני כן חלק מהשחקנים רבו בחדר ההלבשה והייתי עצבני... התרנגולות כל הזמן נכנסו למשחק וגרמו למשחק להיפסק. רדפתי אחרי אחת מהן ובעטתי בה... והיא מתה בטעות".

גאזדק הוסיף: "יש לי כלב ושני חתולים. עד לא מזמן היה לי גם תוכי, אבל לצערי הוא מת. שלחתי לאדם שהתרנגולות שייכות לו מכתב התנצלות וקניתי לו תרנגולת חדשה. הוא לא כעס. יש בעיה של תרנגולות שמסתובבות במגרשים בליגות הנמוכות בקרואטיה... אולי אנחנו צריכים להתחיל לשחק בשעות הערב".

במועדון אם מישהו שאל, החליטו לא להעניש את גאזדק. "אף אחד לא התייחס לזה אחרי המשחק, רק הלכנו לאכול ביחד ושכחנו מהכל", אמר מי שהוגדר כ"גורם במועדון". הוא הוסיף: "הכל הלך הפוך באותו יום. לאחד מהשחקנים שלנו נשברה המראה באוטו ואחר כך היה את הסיפור של התרנגולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully