וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פורטנייט הושעה לצמיתות מהמשחק - והגיב בצורה קשה מאוד

7.11.2019 / 0:22

שחקן פורטנייט מקצועי בן 17 הושעה לכל החיים מהמשחק האהוב עליו בשל רמאות, אך קהילת הגיימינג זועמת על העונש המוגזם שהוטל עליו ודורשת רחמים. בסרטון שפרסם לאחר קבלת "גזר הדין", הוא הגיב בבכי: "אני שבור. כל מה שרציתי זה צ'אנס אחרון לשחק שוב בפורטנייט"

Fortnite Chapter 2 - Cinematic Trailer (IGN)

בסרטון - הטריילר לפורטנייט

רובכם ודאי תצפו בסרטון של הילד הזה ממרר בבכי בגלל משחק וידאו ולא תוכלו לעצור את הצחוק, אולם עבור קהילת מעריצי פורטנייט מדובר בהחלט בגזרה הנוראית ביותר ששחקן יכול לקבל. חברת אפיק גיימס, העומדת מאחורי המשחק, החליטה השבוע להשעות לצמיתות את שחקן הפורטנייט המקצועי, פייז ג'רוויס בן ה-17, לאחר שרימה במשחק. לא רק הוא קיבל את זה קשה: 2 מיליון המינויים שלו ביוטיוב זעמו על החלטת החברה להטיל על המסכן עונש כבד שכזה ודורשים מהם לשנות את החלטתם.

הגיימר הבריטי עשה את טעות חייו כשהשתמש באימבוט כדי למקד את הנשק של הדמות שלו באופן אוטומטי כך שתפגע בקלות ביריביו. מנהלי פורטנייט עלו על מעשיו ופעלו בחומרה כשהחליטו להשעותו לכל החיים. בסרטון תגובה פרץ הגיימר בבכי והתנצל על מעשיו. "הושעתי לצמיתות מפורטנייט. זו הייתה טעות ענקית. אני שבור", הוא אמר, "הלוואי והייתי פשוט יכול לחזור אחורה בזמן ולשנות את זה כדי שזה לא יקרה שוב לעולם. אני מצטער בפני כל מי שצופה בסרטון הזה. אני לא יודע מה עוד לומר. אני אוהב אתכם". בשלב מסוים הוא כמעט נחנק מהדמעות שלו, "אתם יודעים, כל מה שאי פעם רציתי הוא לקבל צ'אנס נוסף לשחק בפורטנייט. כל מה שאני רוצה לעשות זה לשחק בפורטנייט. אתם יודעים, אני רק רוצה לעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות בחיים וזה בלתי אפשרי".

שחקן פורטנייט שהושעה לכל  החיים. צילום מסך
שחקן פורטנייט ממרר בבכי אחרי שהושעה לצמיתות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully