וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא חשפה: הטריק הפשוט שיבריק לך את התנור בכמה דקות

18.11.2019 / 0:23

אישה עלתה על טריק די גאוני כדי לנקות את דלת הזכוכית המטונפת של התנור ושיתפה אותו בפייסבוק. איך זה עובד? כנסו ותראו בעצמכם

MRTRIPADVISOR

מכירים את זה שהדלת של התנור מתלכלכת מהשומן והאדים של האוכל ולוקח מלא זמן לנקות אותה? ובכן - לא עוד. אשה חשפה טריק פשוט שסייע לה לנקות לכלוך שומני עיקש בתוך דקות עם אביזר שיש לרובנו בבית ומשמש למטרה אחרת.

מה היא עשתה? ובכן, היא השתמשה בטבליה של מדיח כלים ושפשפה באמצעותה את הדלת השומנית. התוצאות היו מדהימות וההבדלים ישאירו אתכם פעורי פה.

האמא כתבה בקבוצת פייסבוק שנקראת "אימהות מנקות": "אחרי שנים שבהן השתמשתי בכימיקלים חזקים ובשעות של שפשוף כדי לנקות את התנור שלי, נדהמתי לגלות שכל מה שצריך כדי להבריק את התנור זה טבליה של מדיח, מים חמים וקרצוף קליל. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל".

היא תיארה את התהליך שלה וכתבה: "תטבלו את הטבליה במים חמים ותשתמשו בה כדי לקרצף את הזכוכית. תטבלו אותה כמה פעמים במים כדי לשמור עליה לחה ותנקו את הזוהמה".

התמונות מוכיחות מעבר לכל ספק שזה עובד. התגובות היו נלהבות, כאשר חלק מהנשים ציינו שהן מכירות את הטריק. אחת כתבה: "אני תמיד משתמשת בטבליה של המדיח כשיש לי אוכל קשה לנקות". מה אתכן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully