הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
GettyImages

לכלוכי הכס: מה קרה שפתאום מייגן מרקל מעצבנת את כולם

28.10.2019 / 7:20

בהתחלה כולנו היינו בעדה, ועכשיו, משום מה, גם כשהיא כמעט בוכה בשידור חי אנשים נשארים ציניים. אז למה כולם פתאום התחילו להתעצבן ממייגן מרקל?

מייגן מרקל היא גרושה אמריקאית עם קריירת משחק בינונית, לא יפה מדי, לא רזה מדי, שהגשימה את החלום הכי בסיסי שלנו והתחתנה עם נסיך, אחרי ההיריון היא חזרה לגזרה לא רזה מדי, והיא אמנם מתבטאת בחופשיות לא רגילה לבני מלוכה, אבל בלי להגיד דברים מכעיסים מדי. ככה היא באמצע. ובכל זאת אט-אט, ובניגוד גמור לגיסתה קייט מידלטון, היא הופכת לאויבת כלי התקשורת הבריטיים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השבוע פורסם קטע מתוך סרט תיעודי על מרקל ועל בעלה הנסיך הארי, שבו הם מתועדים במסעם המשותף לאפריקה עם התינוק ארצ'י. בסרטון שנחשף היא נראית חנוקה מדמעות, נשאלת על ידי הכתב איך היא מרגישה. "אף אחד לא שאל לשלומי", היא סיפרה על ההיריון תחת עיני התקשורת ועל האימהות הטרייה. ובכל זאת, במקום לעורר אמפתיה תקשורתית, היא זכתה לתגובות צוננות באתרים הבריטיים. כדי להוסיף עוד קצת אש לקלחת - הודיעו בני הזוג כי הם תובעים את הדיילי מייל על פרסום מכתב שכתבה מרקל לאביה, וצהובונים נוספים על האזנה לטלפון של בן המלוכה.

בתגובה שיגרו האתרים תגובות של מומחי בית מלוכה ומקורות למיניהם שלא מוצא חן בעיניהם שהשניים התחילו לדבר על רגשות אמיתיים. מייגן מרקל והנסיך הארי מצליחים לעצבן בגלל שהם חושפים את האמת הכמוסה והמחרידה: שאצל כולם החרא הוא אותו חרא.

בואו ננקה רגע את כל אבק הכוכבים ונראה עם מה אנחנו נשארים. גרושה בת 38, בת להורים גרושים, חצי אפרו-אמריקאית, שפוגשת בחור שההורים שלו התגרשו ואמא שלו מתה בתאונה מחרידה. הקשרים שלה עם בני משפחתה רעועים עד כדי סבוכים למדי, והיא בקשר רק עם אמא שלה. אחיה החורגים ואביה מנסים להתפרסם על חשבונה ודואגים להשחיר את שמה איפה שרק ניתן. הוא גדל בלי אמא עם חוקים וכללים נוקשים, וכשיצא מהם קיבל מטחי ביקורת שכל נפש הייתה קורסת מולם. היא התחתנה וילדה את בנה הבכור, אותו הם מגדלים, לכאורה, בלי עזרה מיוחדת, עם משפחה שמתגוררת בחצי השני של העולם, במדינה זרה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

תחבשו את הכתר ובוא נמשיך מכאן. היא ויתרה על כל החיים שהיו לה לפני שהיא הכירה אותו, והחליפה הכול בשביל האהבה. נשמע רומנטי, נכון? היא הייתה צריכה לוותר על קריירת המשחק שלה, שאמנם לא הייתה מובילה אותה לאוסקר, אבל תפקיד כמעט ראשי בסדרה מצליחה זה לא משהו להקל בו ראש. בשביל האהבה היא הייתה צריכה לגור במדינה אחרת, בשביל האהבה היא צריכה להתלבש כמו שאומרים לה, לאכול מה שאומרים לה ולמרוח לק רק בצבעים שאומרים לה.

הייתן הולכות כל כך רחוק בשביל האהבה?

יותר מזה, בכל קריירה מפורסמת אחרת שהייתה יכולה לבחור - אם שחקנית ואם נשיאת ארצות הברית, היא הייתה יכולה להחליט ביום אחד שהיא פורשת, וכעבור תקופה מסוימת להישכח ולהפסיק לקרוא בצהובונים הבריטיים כמה היא אמא רעה, אישה רעה, שחקנית רעה, כלומניקית שהתחתנה עם הרווק הכי מבוקש באירופה. אבל היא תמיד תהיה זאת שהתחתנה עם נסיך (אלא אם כן היא תהפוך להיות זו שהתגרשה מנסיך). גם אז, היא לעולם לא תוכל לחזור לחיים שפויים, והמחיר של החיים החשופים האלה עלול להיות גבוה מדי, אם תשאלו את חמותה המנוחה.

אבל התסכול הגדול ביותר, הוא שהדברים שאומרת מרקל מוכיחים שלא האהבה ולא הגשמת החלום הכי ילדותי של כל מי שגדלה על סרטי דיסני מבטיחות אושר. היי, הבטחתם לנו שאם נהיה נסיכות נחיה באושר ועושר עד עצם היום הזה, רמאים מנוולים. וזה מה שכל כך מעצבן במייגן מרקל.

בניגוד אליה, קייט מידלטון היא הנסיכה שכולנו חלמנו להיות. היא לא הגיעה מבית מלוכה אבל יש בה את הלוק העדין הנכון, היא מתלבשת באלגנטיות, אומרת רק מה שמותר ולעולם, אבל לעולם לא נוכל להיות כמוה. אחרי שלוש לידות היא עדיין רזה כמו שאף פעם לא היינו. היא התגשמות החלום על חתונה גדולה עם נסיך, אם או בלי הסוס הלבן.

לעומתה, מייגן מעזה להסתובב עם תחת פוסט-לידה הגיוני ביותר, ועם עצב. רגשות?! בבית המלוכה הבריטי?! זה לא חלק מהפרוטוקול. הדוכסים מסאסקס משקפים לנו פעם אחר פעם שאהבה וכסף לא מבטיחים אושר, ושהחיים הם קצת יותר מורכבים מעוד סיפור אגדה. וזה - זה כבר ממש מעצבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully