וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפר חושף: אמינם מת לפני מספר שנים ועבר שכפול גנטי

31.10.2019 / 0:05

התיאוריה הסנסציונית טוענת שהראפר הלבן מת כבר ב-2006 ומאז הוחלף על ידי העתק שלו. קליפ שהעלה הראפר טום מקדולנד מסביר לכאורה איך זה קרה

Bio - ערווץ הביוגרפיה

אמינם, הראפר הלבן האגדי בן ה-47, נחשב עד היום לאחד האומנים המשפיעים בעולם. אבל האם הוא בכלל מת לפני מספר שנים והוחלף בשכפול גנטי שלו? התיאוריה המטורפת הזו שרצה ברשת טוענת שב-2006, מרשל מאת'רס נהרג והוחלף על ידי אנדרואיד (רובוט דמוי אדם). אחת מהראיות בהן משתמשים התיאורטיקנים היא תמונה של אמינם שהתפרסמה ב-ESPN ב-2013 והיא העלתה את החשד שמדובר בבחור משוכפל (בצורה דומה לדרך בה נטען שהוחלפו בריטני ספירס - שהציגה בקליפ שלה מרכז שיכפולים, מיילי סיירוס - כי היא ממצמצת לצדדים ואבריל לאווין).

צפו ב"הוכחות"

השמועות האלו התגברו שוב כאשר הראפר B.o.B העלה שורה של ציוצים מפחידים שטוענים שבני אדם משוכפלים קיימים כבר שנים. אבל עכשיו, הראפר טום מקדולנד פרסם סרטון שמספק "הוכחה ניצחת" לטענתו לכך שישנם ראפרים משוכפלים. בשיר שלו הוא טוען שהאילומינטי, אגודת הסתרים שעל פי האגדה האורבנית שולטת על העולם באמצעות ממשלות ותאגידים, לוקחת מהראפרים דגימות עצם כדי לשכפל אותם ובני האדם המקוריים נרצחים או נשלחים לכלא כדי "להשתיק את החזון שלהם". "אם הם לא יכולים לשלוט בך, הם מוחקים את האתה הישן", הוא טוען ומציין גם שמות, "הם שכפלו את גוצ'י, את קודיאק ועכשיו אמינם. הוא לא שר באמת מאז האלבום 'הדרן' ב-2004".

עוד בוואלה!

אבריל לאבין התאבדה ב-2003 והוחלפה בכפילה? שלב ההוכחות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully