וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שמאוהבת במטוס בואינג מספרת: "הקשר שלנו הוא גם פיזי"

15.11.2019 / 0:01

מזה חמש שנים שמישל קובקה מנהלת מערכת יחסים עם מטוס בואינג מדגם 737-800 ולדבריה היא "האישה המאושרת בעולם". היא גם קוראת לו "יקירי" וטוענת שהוא "אטרקטיבי, סקס, אלגנטי ובנוי להפליא" - ודרך אגב, יש לה גם חבר בשר ודם

YOUTUBE

למישל קובקה בת ה-30 מברלין יש בן זוג, אבל במקביל היא מנהלת מזה 5 שנים מערכת יחסים ביזארית עם מטוס בואינג מדגם 737-800. לדבריה, הקשר כולל גם מגע פיזי, היא מכנה אותו "יקירי" ומאמינה שהוא "אהבת חייה". היא מספרת: "ה-737-800 מאוד אטרקטיבי וסקסי בעיניי. הוא בנוי יפה והוא כלי טיס מאוד מושך ואלגנטי".

בניגוד למערכות יחסים רגילות, מישל לא יכולה לבלות זמן איכות עם החבר שלה: "זו מערכת יחסים לא פשוטה. אני יכולה להתקרב אליו רק כשאני טסה בו או כשמתירים לי להגיע אליו בהאנגר, מה שהצלחתי לעשות עד היום רק פעם אחת". לאור הריחוק, היא מצאה דרך נוספת לבלות עם בן זוגה: "יש לי מודל גדול שלו העשוי מפיברגלס, כמו גם רכיבים אמיתיים ממנו כדי שאוכל לממש את האהבה שלי במידה מסוימת". היא הציגה ל-BTV כמה תמונות שלה מנשקת את המטוס ומחבקת באהבה חלקים ממנו כמו הדלתות והפאנלים. בכלי התקשורת שדווח עליה לא פורט מה תגובת החבר שלה, האנושי לגמרי, למתחרה שלו על ליבה של חברתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully