וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוויחה מיליון וחצי דולר בשנה - רק מתמונות של הישבן הגדול במיוחד שלה

8.11.2019 / 0:11

כוכבת אינסטגרם מרומניה הצליחה לצבור לעצמה יותר משלושה מיליון מעריצים שעוקבים באדיקות אחרי הישבן המנותח שלה ואפילו מוכנים לשלם כדי לראות ממנו עוד: "אני משלבת הומור וסקס-אפיל בפוסטים שלי וזה עובד"

@Andrea Abeli

רובנו עובדים 5-6 פעמים בשבוע, 9-10 שעות ביום ועדיין בקושי מצליחים לגמור את החודש, בעוד הדוגמנית הרומנייה, אנדריאה אבלי, סוגרת שנה עם מיליון וחצי דולר בכיס - וכל זה רק בזכות שיתוף תמונות של ישבנה המשופץ באינסטגרם. כן, גם אנדריאה עבדה בעברה כמעצבת אתרים ואפילו עשתה תואר במשפטים - אבל אז הבינה שהכסף הגדול נמצא באינסטגרם והשאירה את העבודה המשרדית מאחור, נכנסה לחדר הניתוחים והחלה לצלם את אחוריה כדי לשתף את העולם בנכסיה הנדירים. על אף שהחשבון שלה מוגדר כפרטי - היא הצליחה לצבור יותר משלושה מיליון עוקבים תוך שנתיים וטוענת שהיא מרוויחה בין 500 ל-5,000 דולר לפוסט אחד באינסטגרם. זה פשוט מטורף!

בת ה-35, המתגוררת בבוקרשט, מאמינה שזה לא רק הישבן הענק שלה שמביא לה לייקים - אלא גם הכנות שהיא מפגינה בפוסטים שלה. דוגמה לישירות המפתיעה שלה ניתן למצוא כבר בביו שלה, שם היא כתבה "נמצאת בקבוצת הלא טבעיות" לצד אימוג'י של אישה מושכת בכתפיה. "אני מאוד ישירה בכל הקשור לניתוחים הפלסטיים שלי", היא אמרה, "אני תמיד מנסה לשלב הומור וסקס-אפיל כדי ליצור תוכן מבדר".

אנדריאה אבלי כוכבת רשת. צילום מסך
אנדריאה אבלי עושה מיליון וחצי דולר בשנה רק מפרסום תמונות של ישבנה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully